۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:

کامیونداران نگران امنیت راه های خراسان شمالی نباشند

کامیونداران نگران امنیت راه های خراسان شمالی نباشند

بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: کامیونداران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ثمینی با اشاره به مواردی همچون ابراز گله مندی کامیونداران از برخی مسائل حادث شده در جاده های استان اظهار کرد: هر از گاهی مطالبی از سوی کامیونداران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده ها و سنگ پرانی مطرح می شود که با پیگیری های انجام گرفته، اکنون تمام جاده ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.

ثمینی افزود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده اند و اگر در مقطعی نیز غفلتی روی گرفت، کامیونداران می توانند همکاری های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع ترین زمان ممکن برخورد های قضایی انجام شود.

وی حمل و نقل را جزو حیاتی ترین شریان های کشور دانست و افزود: تامین تمام نیازهای اصلی مردم و کشور توسط همین کامیونداران جابه جا می شود و کامیونداران ما نیز فقط خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه هایشان از جمله تامین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بوده اند که مسئولان به دنبال برطرف کردن و یپگیری این مشکلات هستند.

کد خبر 4417639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha