۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان:

اتفاقات حوزه کامیون‌داران در آن سوی مرزها برنامه ریزی شده است

اتفاقات حوزه کامیون‌داران در آن سوی مرزها برنامه ریزی شده است

کرمان - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: برنامه ریزی اتفاقات اخیر در حوزه سوخت، کامیون‌داران و یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه در آن سوی مرزها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان بیان داشت: مدیران باید اقدامات به موقع، اطلاع رسانی و شفاف‌سازی لازم را در مصاحبه‌ها مدنظر قرار دهند و در اطلاع رسانی‌ها دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پیش رو داریم که در قالب آن دشمنان جنگ‌های روانی و شعاری با این سرلوحه که ما نمی‌گذاریم مردم ایران سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند به راه انداخته‌اند.

مولانوری تصریح کرد: ما باید بر خلاف سخنان دشمنان نقشه آن‌ها را نقش بر آب کنیم و ۴۰ سالگی انقلاب را به بهترین صورت جشن بگیریم.

وی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: بخشداران نمایشگاهی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی را با مسئولیت فرمانداران راه‌اندازی کنند.

مولانوری بر اساس قانون از مدیران اجرایی خواست تا عزل یا نصب مدیران با هماهنگی فرمانداران و دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ابراز داشت: اخیرا در اتفاقات سوخت، کامیون‌داران و یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه دقیقا شاهد برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از آن سوی مرزها بودیم که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: مدیران به مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایی که انجام می‌دهند توجه کافی داشته باشند.

مولانوری گفت: تفسیرهایی که بیرون از مرزها می‌شود هیچ کمکی به ما نمی‌کند و دخالت در مسائل کشور است.

کد خبر 4417652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha