۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶

استاندار گلستان خبر داد:

آرامش گلستان در حوزه حمل‌ونقل عمومی و مشکلات کامیون‌داران

آرامش گلستان در حوزه حمل‌ونقل عمومی و مشکلات کامیون‌داران

گرگان- استاندار گلستان گفت: گلستان در حوزه حمل‌ونقل عمومی و مشکلات کامیون‌داران استان آرامی ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: گلستان در حوزه حمل‌ونقل عمومی و مشکلات کامیون‌داران استان آرامی ارزیابی می‌شود و باید این فضا به‌گونه‌ای مدیریت شود که تنشی به وجود نیاید و این آرامش حفظ شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و همچنین کامیون‌داران و فعالان عرصه حمل بار در استان در ایجاد این آرامش افزود: با اخلال گران نظم و امنیت عمومی در هر حوزه‌ای و در هر مقامی برخورد قاطع و جدی انجام می‌شود.

استاندار گلستان با اشاره به برخی مشکلات موجود درزمینهٔ نیازهای حمل‌ونقل عمومی استان در شرایط فعلی تصریح کرد: با توجه به کشاورزی بودن استان و توزیع سالانه بیش از 4 میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی استان، باید نیازهای ناوگان حمل‌ونقل به‌صورت متناسب برطرف شود.

هاشمی بزرگ‌ترین مشکل کشور را عدم شفافیت دانست و گفت: اگر همه اقدامات در کشور به‌صورت سیستماتیک انجام شود، با ایجاد شفافیت می‌توان مبادی فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرد.

وی تأکید کرد: هیچ خودروی سنگینی بدون بارنامه حق جابجایی و حمل بار را ندارد و دستگاه‌های متولی از قبیل راهداری، نیروی انتظامی موظف‌اند این موضوع را به‌دقت بررسی و با تخلفات احتمالی با جدیت برخورد کنند.

کد خبر 4419975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha