۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد خبرداد:

اعزام ۱۶۰ مبلغ به روستاهای حاشیه مشهد

اعزام ۱۶۰ مبلغ به روستاهای حاشیه مشهد

مشهد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت:۱۶۰ مبلغ در ایام محرم به روستاهای حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام  علی کریم پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با همکاری ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر در ایام محرم و صفر محافلی در شأن و منزلت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) واصحاب با وفایشان در مناطق کم برخوردار مشه برگزار می شود.

وی افزود:در همین راستا در ایام دهه دوم و سوم محرم ۱۶۰مبلغ نخبه به مساجد محوری حاشیه شهر مشهد اعزام و به اجرای برنامه های تبلیغی و سخنرانی در این مناطق پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مشهد ادامه داد: ترویج سبک زندگی امام حسین(ع)، بیان اتفاقات رخ داده در دوران زندگی این امام همام و پاسخ به شبهات از جمله اهدافی است که مبلغان در دستور کار قرار داشته اند.

وی تصریح کرد:توجه به مباحث فرهنگی در جامعه از مهم ترین اولویت های روحانیون  بوده و در این راستا ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه بسیار مهم است. همچنین ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه و نهادینه کردن آن  باید توسط روحانیون در میان اقشار مختلف انجام شود.

کریم پور گفت:سال جاری در دهه اول محرم نیز حدود ۴۰۸ نفر از مبلغین کارآمد در عرصه ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی به نقاط مختلف مشهد اعزام شده اند.

کد خبر 4421853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha