۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان عنوان کرد:

۵سرمایه گذار پتروشیمی در حال طی مراحل دریافت مجوز از وزارت نفت

۵سرمایه گذار پتروشیمی در حال طی مراحل دریافت مجوز از وزارت نفت

بندرعباس - مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان گفت: تا کنون پنج شرکت داخلی برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز از وزارت نفت برای حضور در پارسیان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شاهرخی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحریم ها تاثیر چندانی بر رشد و توسعه منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان ندارد، بیان داشت: آنچه مسلم است برای آنکه چرخ توسعه در کشور بی حرکت نماند از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی برای حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان استفاده کرده ایم.

وی با اظهار اینکه تحریم ها نتوانسته است تاثیر در جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه پارسیان بگذارد، عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور سرمایه گذاران داخلی علاقه زیادی برای حضور در منطقه ویژه پارسیان داشته اند و تا کنون پنج درخواست برای دریافت مجوز به وزارت نفت ارسال شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مجوز پتروشیمی در پارسیان نهایی شده است و دومین مجوز سرمایه گذاری پتروشیمی در منطقه ویژه پارسیان ظرف یک ماه آینده صادر خواهد شد.

به گفته وی، در دوران برجام سرمایه گذاران خارجی تمایل زیادی برای حضور در پارسیان داشتند اما با توجه به شرایط بوجود آمده این سرمایه گذاران منتظر روشن شدن آینده روابط سیاسی و اقتصادی هستند. اما با وجود این شرایط سرمایه گذاران داخلی استقبال خوبی از شرایط بوجود آمده در منطقه ویژه پارسیان داشته اند.

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با بیان اینکه وزارت نفت توجه ویژه ای به منطقه ویژه پارسیان دارد، تصریح کرد: طی ماههای اخیر شرکت ملی پتروشیمی ایران همکاری خوبی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان داشته است.

کد خبر 4436707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha