۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز:

شهرستان سقز ۲۱۰ قهرمان ورزشی در سطح ملی دارد

شهرستان سقز ۲۱۰ قهرمان ورزشی در سطح ملی دارد

سقز - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با اشاره به وجود ۲۱۰ قهرمان ورزشی در سطح ملی در این شهرستان گفت: این تعداد از آمار ۱۳۶ نفری سنندج بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سقز، فرزاد خاکی در دیدار با فرماندار این شهرستان، اظهارداشت: آمار تعداد قهرمانان ورزشی در سطح استانی و منطقه ای در شهرستان سقز هزار و ۲۰۰ نفر است.

وی در این دیدار که جمعی از نمایندگان هیات ها و مدیران باشگاه های ورزشی نیز حضور داشتند، افزود: ۲۴ هزار ورزشکار در شهرستان سقز وجود دارد که تاکنون ۱۴ هزار نفر در رشته های مختلف سازماندهی شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با اشاره به اهمیت فعالیت بانوان در عرصه ورزش به توجه ویژه به بانوان اشاره کرد و ادامه داد: از ۱۴ هزار ورزشکار سازماندهی شده، پنج هزار و ۵۰۰ نفر آنان بانوان هستند.

خاکی یادآر شد: تعداد یک هزار و ۲۰۰ مربی و داور مشغول آموزش و ارزیابی فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان سقز هستند.

وی بیان کرد: در روستاها هم به ورزش توجه شده و در حال حاضر دو سالن سقف بلند، ۳۰ زمین ورزشی رو باز و شش خانه ورزش روستایی فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز همچنین با اشاره به علاقه و رغبت مسئولان هیات های ورزشی به پویایی رشته های ورزشی گفت: داشتن مشکل مالی هیات های ورزشی از بزرگترین دغدغه های عرصه ورزش است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این دیدار اظهارداشت: عشق مردم این شهرستان و هیات ها به ورزش ستودنی است.

کامیل کریمیان افزود: سقز به عنوان نگین ورزش منطقه غرب کشور مطرح است و خادم ورزش سقز خواهم بود و از هیچ کوشی برای ارتقای ورزش شهرستان سقز دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: ورزش رمز تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 4438781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha