۲ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۴

فرمانده ناجا:

روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است/تحویل گذرنامه ها ۳ روزه

روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است/تحویل گذرنامه ها ۳ روزه

فرمانده ناجا با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در مراسم اربعین گفت: روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است و گذرنامه ها ۳ روزه تحویل زائران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ۳۰ هزار نیروی پلیس در بخشهای مختلف در مراسم اربعین به ارایه خدمت به زائران مشغولند، افزود: این همایش بزرگ مردمی، مایه خیر و برکت برای مردم و برای کشور است.

وی ادامه داد: روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است و ۳ روزه تحویل مردم می شود.

فرمانده ناجا با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا گفت:  رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا در یکی از صحبت‌هایش گفت که تابستان داغی برای ایران در پیش داریم و گمان می کردند با اجرای مرحله اول تحریمها کشور به هم می ریزد.

سردار اشتری گفت:  آمریکا از یک طرف حامیانش در داخل از سوی دیگر و فضای مجازی هم هرچقدر توانست در این فضای مسموم دمید. مرداد ماه که فرا رسید طبق فراخوان‌هایی که اعلام کرده بودند، پیش بینی می کردند حدود یک میلیون نفر در ۳۰۰ نقطه به خیابانها بیایند اما شاهد بودیم که اتفاقات کمی تنها با کمتر از ۱۰ هزار نفر در ۱۵ نقطه رخ داد.

وی اظهار کرد: ناجا در این موضوع مقتدرانه و هوشمندانه وارد عمل شد و ممانعت کرد از این که به اموال مردم خسارت وارد شود؛ البته مردم ما نیز هوشمند بودند و فهمیدند که آنها دنبال هرج و مرج و ناامنی هستند چرا که مردم هم نمی‌خواستند امنیتشان خدشه‌دار شود پس پیش‌بینی‌های آنها نقش بر آب شد. 

فرمانده ناجا گفت: اعلام کردند ۱۳ آبان که مصادف با مرحله بعدی اعلام تحریم‌ها است و از ۱۵-۱۰ روز گذشته شروع کردند به تحریک و ناامیدی مردم؛‌ اما در این سو دیدیم که با فرمایشات مقام معظم رهبری که آبی بر آتش بود امید دوباره در دل مردم و مسئولان جوانه زد. 

وی بااشاره به قتل خاشقجی گفت: این جنایت از سوی حکام سعودی و هدایت آمریکا صورت گرفت.

سردار اشتری با اشاره به خودکشی فردی در روزهای اخیر گفت: فردی در داخل خودرو خودکشی کرده و دشمنان و برخی ایادی داخلی به دنبال جوسازی بودند. این طور صحنه‌سازی کردند؛ خودشان گفتند می‌خواستیم حرفی بزنیم و معروف شویم؛ یکسری هم متأسفانه داخل نظام وجود دارند که اپوزیسیون هستند و مسئولیت دارند که این خیانت است، آنها می خواستند توجه را به ایران برگردانند اما موفق نشدند.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که بهانه‌ای پیدا کند که تمام خدمات و پیشرفت‌های ایران را با یک اتفاق ساده زیر سوال ببرد؛ باید هوشیار باشیم چرا که حفظ جمهوری اسلامی به گفته رهبری از واجب واجبات است. 

وی افزود: دشمن در ماههای آینده به دنبال این است که تحرکاتی داشته باشد. بدانند و آگاه باشند مردم عزیز ما، ایثارگری نیروی انتظامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد کوچکترین اتفاقی رخ دهد.

سردار اشتری اضافه کرد: در ماههای آینده باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم و با تدبیر کارها را پیش ببریم. بنده به آینده خوشبینم.

سردار اشتری تاکید کرد: هر کسی که خلاف فرمایشات و تدابیر رهبری صحبت کند به مردم و به کشور خیانت کرده است. 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: ایشان همواره می‌فرمایند که باید وحدت داشته باشیم تا بتوانیم آمریکا را مایوس کنیم. 

سردار اشتری تصریح کرد: آمریکا منافقین و ضدانقلاب به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند که باید ما هوشمندانه‌تر عمل کنیم. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اعلام این مطلب که باید در 13 آبان امسال پرشورتر از گذشته در صحنه باشیم گفت: مردم در 13 آبان پرشورتر از گذشته ثابت می‌کنند پای رهبری،‌نظام و ارزش‌هایشان هستند؛ دشمن به دنبال این است که جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نبیند اما ما در 22 بهمن نیز پرشورتر به خیابان‌ها خواهیم آمد. 

وی گفت: این تفکرات دشمن خواب و خیال است درست همان تعبیری که مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان فرمود که شتر در خواب بیند پنبه‌دانه. 

فرمانده نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی ناجا پرداخت و اعلام کرد: حفظ و امنیت و ارتقاء آن و همچنین حفظ آرامش و نظم در جامعه به حول و قوه الهی و با مدیریت فرماندهان و روسای ناجا به نفع احسنت در تمام استان‌ها نیز انجام شده است. 

وی گفت: دشمن به دنبال این است که در ماه‌های آینده تحرکات داشته باشد؛ به بهانه گرانی آشوب ایجاد کند اگرچه باید مسئولان عالی به وضعیت مردم و اقتصاد مردم برسند اما دشمن بداند و آگاه باشد که مردم عادی در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت فرزندانشان در ناجا نمی‌گذارند به هیچ وجه بی‌نظمی در کشور ایجاد شود. 

کد خبر 4439864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha