۵ آبان ۱۳۹۷، ۹:۴۹

فرمانده ناجا:

آرامش زائران، ارزشمندترین انگیزه معنوی پلیس در مأموریت اربعین است

آرامش زائران، ارزشمندترین انگیزه معنوی پلیس در مأموریت اربعین است

فرمانده ناجا گفت: آرامش زائران، ارزشمندترین انگیزه معنوی پلیس در مأموریت اربعین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید از قرارگاه اربعین امام رضا(ع) در مهران اظهار داشت: در ایام سوگواری اربعین حسینی(ع) که هرکسی به شکلی سعی می کند تا گوی سبقت را در خدمتگزاری به زوار عزیز برباید، نیروی انتظامی نیز از این قافله عقب نماند و سعی کرد در این خدمت رسانی سهمی داشته باشد.

سردار اشتری، قرارگاه امام رضا(ع) را مأمنی برای زواری دانست که به هر دلیلی مجبور به توقف شده اند و گفت: آرامش و رضایتی که زائر در این قرارگاه دارد ارزشمندترین پشتیبان و انگیزه ای معنوی برای انجام مأموریت های ما در اربعین است؛ بایستی این موضوع را قدر بدانیم و با توجه به اینکه این قرارگاه نیز به امام رضا(ع) تعلق دارد پس به طور قطع برکت بیشتری خواهد داشت.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) با دوراندیشی این روزها را از مدت ها قبل پیش بینی می کردند، افزود: اکنون خیل عظیم عاشقان حسینی(ع) در راهند تا از این مسیر خود را به آسمانی ترین شهر زمین برسانند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص جاذبه مغناطیسی اربعین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، احیای یاد کربلا و شهادت،گسترش فرهنگ عاشورایی و آغاز جاذبـه زیارت حسینی(ع) را آموزه های ارزشمند اربعیـن می دانند که تجلی عشق به تربت و مرقد سیدالشهدا در آن جلوه گر است و پس از قرنها، دوست داران اهل‌ بیت را با پای پیاده رهسپار زیارت اربعین می کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر به جز همکاران استانی در مرزهای سه گانه از سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کنگره عظیم اربعین با شکوه و عشق تمام برگزار می شود، گفت: خدا را شاکریم که یک روحیه بسیجی و جهادی بین ماموران حاکم است و خدمت رسانی به زائران را توفیق و افتخار خود می دانند.

کد خبر 4442366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha