۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰:۲۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد

استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد

مربی پیشین تیم استقلال گفت: گرچه آبی پوشان شروع خوبی در لیگ نداشتند اما آنها نباید از ادامه این مسابقات و رسیدن به قهرمانی نا امید باشند.

سید صالح مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سبک بازی در لیگ با جام حذفی کاملا متفاوت است و این موضوع را هم شفر به خوبی می‌داند و هم علی دایی. چرا که هر دو مربی سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارند.

وی افزود: مصداق من دیدارهای نساجی مقابل سپاهان و استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان است. هر دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ به مراتب ساده تر از جام حذفی توانستند نساجی و نفت مسجد سلیمان را شکست دهند. چون در جام حذفی هیچ تیمی فرصت دوباره ندارد و همه تیمها داشته‌های خود را رو کرده و با همه وجود و حتی انتحاری بازی می کنند. 

مربی پیشین استقلال اضافه کرد: خود ما زمانی که مربی استقلال بودیم در لیگ برتر نفت را با مربیگری همین علی دایی بردیم اما در جام حذفی به این تیم باختیم و حذف شدیم. این ها نشان می دهد که این بازی به هیچ وجه بازی ساده‌ای برای آبی پوشان نیست.

مصطفوی: در ادامه بیان داشت: استقلال بازیکنانی دارد که کارایی لازم را دارند اما در لیگ کمتر از آنها استفاده شده است. جام حذفی بهترین فرصت برای میدان دادن به این دسته از بازیکنان است. به طور مثال به جابر انصاری اشاره می‌کنم که می‌تواند مهره کارآمدی در این بازی باشد. این قبیل تغییرات می‌تواند در روند آبی پوشان چه در لیگ و چه در جام حذفی تاثیرات مثبتی داشته باشد.

کد خبر 4446252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha