۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰:۰۱

مدیرکل مدیریت بحران لرستان مطرح کرد؛

اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است/خسارت سیلاب به ۱۳ روستا

اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است/خسارت سیلاب به ۱۳ روستا

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران لرستان، تاکید کرد: اعلام تعطیلی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان در شرایط بارندگی، یخبندان و ... بر عهده فرمانداران است.

رضا آقا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به اینکه از اواخر شهریور ماه با دستور استاندار اقدامات و برنامه های مقابله با سیلاب و خسارت های احتمالی در استان را تهیه کرده ایم، گفت: در این راستا رفع نقاط حادثه خیز جاده ها، رفع نقاط در معرض سیلاب و جلوگیری از همه مخاطراتی که در فصول پاییز و زمستان وجود دارد را پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات نیز در حین بارش ها ممکن بوده رخ دهد، گفت: نمونه آن هفته گذشته حدود ۱۳ روستای حاشیه شهر خرم آباد با مشکلاتی مواجه شدند که دستگاههای خدمات رسان در این زمینه ورود پیدا کردند و مشکلات آنها رفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با تاکید بر اینکه همه دستگاههای خدمات رسان و امداد و نجات استان آمادگی مقابله با هر گونه مخاطرات و حوادث را دارند، افزود: مسئولان استان پای کار هستند و انتظار داریم که مردم نیز کمک کنند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را رفع کنیم.

آقا میرزایی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه زیرساخت های استان، گفت: همکاری مردم با دستگاههای خدمات رسان و رعایت نکات ایمنی با توجه به در پیش بودن سال پر باران در استان باید از سوی مردم صورت گیرد.

وی، گفت: همچنین در جلسه شورای عالی مدیریت بحران بنا بر دستور استاندار مصوب شده که مسئولیت تشخیص و پیشنهاد تعطیلی مدارس در روزهایی که بدی آب و هوا، سرما، یخبندان و ... را داریم بر عهده فرماندار و با هماهنگی آموزش و پرورش است.

کد خبر 4452347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha