۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱

معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد؛

گلایه از حضور نیافتن سرپرست فدراسیون هاکی در مجمع انتخابات لرستان

گلایه از حضور نیافتن سرپرست فدراسیون هاکی در مجمع انتخابات لرستان

خرم‌آباد- معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان از حضور نیافتن سرپرست فدراسیون هاکی در مجمع انتخابات هیئت هاکی لرستان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی کریمی صبح امروز شنبه در جلسه مجمع انتخابات هیئت هاکی لرستان گفت: جا داشت که امروز آقای اباذری سرپرست فدراسیون هاکی که خود اصالتا لرستانی است، در این جلسه حضور داشت.

وی تصریح کرد: انتظار می رفت سرپرست فدراسیون به پاس احترام به ورزشکاران هاکی لرستان به استان بیاید و به احترام پیشکسوتان و بزرگان در جلسه حضور یابد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه رشته هاکی در لرستان جزو هیئت های ورزشی است که قهرمانان بسیار خوبی را در سطح فدراسیون و کشور دارد، افزود: آقایان بیرانوند، بهرامی و کریمی با هدایت و مربی گری پیشکسوت ما آقای قیاسیان از ورزشکاران لرستانی رشته هاکی هستند که خوش درخشیده اند.

کریمی با اشاره به اینکه فعالیت ورزشکاران رشته هاکی رضایتمندی خوبی داشته و انتظارات و توقعات خوبی برای عزیزان به دست آمده است، گفت: آقای بیرانوند کاپیتان تیم ملی و دیگر ورزشکاران لرستانی نیز از نخبگان تیم ملی هستند و در مسابقات جهانی و آسیایی حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه تا به امروز انگیزه لازم در ورزشکاران رشته هاکی در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: نیاز است که این رشته ورزشی در دیگر شهرستان های لرستان نیز فعال شود.

کد خبر 4454010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha