۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۸۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

۸۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۸۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که منجر به تشکیل پنج هزار پرونده تخلفاتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان و شورای آرد و نان که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در محل استانداری قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از خلاصه وضعیت موجودی کالای اساسی استان اظهار کرد: با مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار، برنج تایلندی هومالی در مرکز استان به قیمت ۵۸۰۰ تومان و در شهرستانها ۵۹۰۰ تومان در فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف توزیع می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: همچنین در قالب ستاد تنظیم بازار ۴۱۴ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در بین مردم توزیع شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان در ادامه جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار استان گفت: تا به امروز ۸۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که منجر به تشکیل پنج هزار  پرونده تخلفاتی شده است.

وی یادآور شد: از تعداد کل بازرسی ها ۳۵۰ مورد گشت مشترک با اداره استاندارد، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی است.

پرزحمت بیان کرد: همچنین ۴۳۰ پرونده تخلفاتی برای نانوایی ها تشکیل شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین، تعداد گزارشات و شکایات مردمی دریافتی و رسیدگی شده استان را سه هزار و ۲۳۳ مورد اعلام کرد.

کد خبر 4458255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha