۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

۷۰۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج در استان مرکزی اجرا می شود

۷۰۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج در استان مرکزی اجرا می شود

اراک- جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طی هفته بسیج سال جاری بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، معنوی و... توسط بسیج سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گلشن زاده پیش از ظهر روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در اراک اظهار داشت: مأموریت بسیج دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است. یعنی هر زمان انقلاب اسلامی در معرض خطر و هجمه دشمن قرار بگیرد، بسیج وارد میدان می شود و با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان می ایستد تا انقلاب پابرجا بماند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تا به امروز هر زمان که انقلاب از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته بسیجیان وارد عمل شدند و نقش اعتقادی دینی و سربازی خودشان را نسبت به انقلاب و ارزش های انقلاب انجام داده اند.

گلشن زاده خاطرنشان کرد: بسیجیان نه تنها از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و به دفع هجمه های دشمن می پردازند، بلکه حتی بسیجیان در بسیاری از مقاطع وارد مقوله های علمی و... شده اند که کارهای بسیار ارزشمند در حوزه های علمی و پزشکی از خود به جای گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه از بیست و نهم ماه جاری تا پنجم آذر ماه امسال در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته بسیج ثبت شده است بیان داشت: طی هفته بسیج بیش از ۷۰۰ برنامه از سوی پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه در استان مرکزی اجرا می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج، «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» تعیین شده است، دیدار با نماینده ولی فقیه استان مرکزی و امامان جمعه به عنوان تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت، افتتاح خانه های محرومان در مناطق مختلف استان، اجرای طرح کرامت در ۱۰ محله استان، افتتاح طرح های اشتغال زایی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم، افتتاح سالن های ورزشی و پایگاه های مقاومت و کانون فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی هنری، گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان، صبحگاه مشترک دانش آموزی در شهر اراک، مسابقات قرآنی، ویزیت رایگان بهداشتی و پزشکی در مناطق محروم استان و... را از اهم برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

کد خبر 4462745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha