۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:

میزان رضایت مخاطبان از شبکه سهند ۷۵ درصد است

میزان رضایت مخاطبان از شبکه سهند ۷۵ درصد است

تبریز- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: میزان رضایت مخاطبان از شبکه سهند ۷۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفری ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با هوشمندی بر روی تفکر غلطی که دارند به صورت متحد کامل مانور می دهند ولی ما نمی توانیم عملکرد و حقایق را بیان کنیم.

وی افزود: ما باید جبهه رسانه ای فرهنگ اسلامی را ایجاد کنیم و تلاش کنیم به هیچ وجه توقعات بی اساس را در مردم ایجاد نکنیم و در این جنگ رسانه ای باید نقاط قوت و ضعف بیان شده و تلاش در راستای بیان حقایق و به تصویر کشیدن پروژه ها و محاسنات انقلاب اسلامی باشد.

صفری با اشاره به میزان مخاطب صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: اینکه مخاطبان، شبکه سهند را در سبد برنامه های خود داده اند در سه ماهه اول سال ۵۶ درصد بود که این رقم در تابستان به ۶۴ درصد رسیده است و میزان رضایت از این شبکه ۷۵ درصد است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به جریان سازی رسانه های استان گفت: آذربایجان‌شرقی دارای پتانسیل های بزرگی در حوزه گردشگری، صنعت، اقتصاد و کشاورزی است که نیاز به حمایت و جریان سازی رسانه ای است.

وی با اشاره به جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در فکر خام خود هستند که جشن چهل سالگی این انقلاب برگزار نخواهد شد در حالیکه الان انقلاب اسلامی ایران قدرت بلامنازع خاورمیانه است و بدون نظر ایران تصمیمی برای غرب آسیا گرفته نمی شود و قدرت بازدارندگی و عزت ایرانیان در اوج قرار دارد.

صفری افزود: طی چهل سال گذشته ایران اسلامی هیچگاه بدون دشمن نبوده و فقط شکل ماهیتی آنان فرق کرده است و در حال حاضر دشمن به فکر ضربه زدن از طریق اقتصاد و معیشت و به فکر فاصله انداختن بین حاکمیت و مردم است.

کد خبر 4463614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha