۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲

عضو شورای شهر خارگ:

مناقصات شهرداری خارگ شفاف برگزار شود/ انتخاب گزینشی مردود است

مناقصات شهرداری خارگ شفاف برگزار شود/ انتخاب گزینشی مردود است

بوشهر - عضو شورای شهر خارگ با تاکید بر لزوم برگزاری مناقصات شهرداری خارگ به صورت روشن و شفاف گفت: انتخاب گزینشی توسط شهرداری مردود است.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله علی پور ظهر چهارشنبه در نشست خبری شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی اظهار داشت: تصمیم گرفته بودم که یک موضع سکوت بگیرم که شهر هوشمندانه به سمت پیشرفت گام بردارد، با توجه به اینکه اعضای شورا میبایست همگی در جلسه پرسش و پاسخ حضور داشته باشند و یکی از اعضای شورا در مرخصی به سر می‌برد متاسفانه بنده آخرین نفری بودم که از این نشست خبری اطلاع یافتم.

وی افزود: من یا نباید حرف بزنم یا باید آن چیزی که وجود دارد را با صداقت با اهالی شریف جزیره خارگ درمیان بگذارم، بیشتر انتقادات امروز مطرح شده است صحیح است و من چون از جنس همین مردم هستم، موضوعات را درک می‌کنم، بازی با کلمات را بلد نیستم، بعضی از انتقادات عامیانه ولی در اصول صحیح است.

عضو شورای شهر خارگ در پاسخ به عدم حضور پنج جلسه‌ای خود در جلسات شورای شهر خارگ تصریح کرد: در تاریخ شورای شهر خارگ به نظر می رسد سابقه پنج جلسه در یک هفته وجود نداشته و نخواهد داشت و بی سابقه بوده که پنج جلسه شورا در یک هفته برگزار شد.

وی ادامه داد: هماهنگی جلسات بدون اطلاع ما از برگزاری این جلسات بود، موضوعات فراوانی در شورا به‌صورت هفتگی بررسی می‌شود و هرکس در هر جایگاهی امکان اشتباه دارد و این موضوع را باید بپذیریم و اولویت اصلی ما طرح جامع است؛ نه انجام پروژه‌هایی که بدهی های شهرداری را رقم بزند.

علی پور گفت: نباید این جلسه بدون حضور یک عضو شورا و در این روز برگزار شود، چرا انتقادات و سوالات مطرح شده توسط عضو شورا به‌صورت انتخابی در فضاهای مختلف و برای پایین آمدن راندمان کاری اعضا است. اگر ایرادی در دور قبل بوده در این دوره هم مطمئنا ایراد است، چرا کارهایی که دوره قبل فساد زا بوده هم اکنون فساد زا نیست، چرا دوباره‌کاری‌های امروز در شهرداری دیده نمی شود، خارگ و خارگی‌ها در حوزه فرهنگی در کشور سرآمد هستند چرا توجه اصولی به این جوانان نمی‌شود؟

عضو شورای شهر خارگ خاطر نشان کرد: شعار شورا رونق بازار خارگ بود ولی الان بازار خارگ با مشکلات عدیده مواجه است و ما درخواست داریم بدهی بازاریان و پیمانکاران پرداخت شود. چرا خرید شهرداری و شورا در این بازار که نیاز به رونق دارد انجام نمی‌شود؟ باید مسائل مالی شهرداری خارگ به روز شود و مشکلات مالی منابع انسانی حل شود.

وی تصریح کرد: مناقصات بصورت شفاف برگزار شود و تمام پیمانکاران بومی بتوانند در این رقابت شرکت کنند و به نظر می‌رسد حق طبیعی پیمانکاران بومی باشد و انتخاب گزینشی توسط شهرداری مردود است.

کد خبر 4465028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha