۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

۸۵ پروژه برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیشنهاد شده است

۸۵ پروژه برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیشنهاد شده است

سمنان - سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه‌های خود را برای سفر ریاست جمهور به استان اعلام کردند، گفت: ۸۵ پروژه برای سفر آذر ماه پیشنهاد شد.

قدرت الله ابک در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۸۵ پروژه برای سفر آتی رئیس جمهور به استان سمنان پیشنهاد شده است، ابراز داشت: دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای در نهاد ریاست جمهوری مبنی بر دفاع از پروژه‌ها خواهیم داشت که در صورت نهایی شدن اطلاعات تکمیلی آن به سمع و نظر هم استانی‌ها خواهد رسید.

وی ضمن بیان اینکه تقریبا همه دستگاه‌های اجرایی تا این لحظه لیست پروژه‌های خود را به استانداری اعلام کردند، اضافه کرد: پروژه‌های پیشنهادی شامل همه بخش‌ها است اما با توجه به نیاز استان اولویت‌ها بر اساس راه، آب، گردشگری، نوسازی مدارس و غیره خواهد بود که این لیست دوشنبه نهایی می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر پروژه‌ها، محورهای توسعه استان نیز به ریاست جمهوری پیشنهادشده است، ابراز داشت: در صورت مساعدت وی و با مصوب شدن شاخص‌های محور توسعه، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوب در استان سمنان باشیم.

ابک در ادامه تصریح کرد: در سفر اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ ریاست جمهوری به استان سمنان ۷۲ پروژه بااعتبار ۹۶۲ میلیارد تومان به تصویب رسید و طی سال ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۴۵۶ میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای آن‌ها تخصیص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۷ مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی و بخشی از آن پرداخت شد که امیدواریم تا پایان سال مالی تمامی مبلغ تخصیص پیدا کند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سفر قبلی ریاست جمهوری به استان سمنان ۶۷ درصد است، اضافه کرد:  با توجه به نوسانات قیمتی که پیش آمد ۳۰۰ میلیارد تومان علاوه بر آن ۹۶۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها اعلام نیاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر رئیس جمهور ۱۴ آذرماه امسال به استان سمنان سفر خواهد کرد که افتتاح پروژه ها، شرکت در اجلاسیه سراسری نماز، ملاقات مردمی در شاهرود و شرکت در جلسات استانداری سمنان در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 4466823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha