۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

لزوم آگاهی کامل اعضا شوراهای شهر نسبت به قوانین استیضاح شهردار

لزوم آگاهی کامل اعضا شوراهای شهر نسبت به قوانین استیضاح شهردار

بهارستان-سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم آگاهی کامل اعضا شوراهای شهر نسبت به قوانین استیضاح شهردار گفت: استیضاح شهردار گلستان در برهه کنونی به صلاح نیست.

حجت الاسلام حسن نوروزی در واکنش به طرح سوال اعضای شورای شهر از شهردار گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با بررسی گذشته شهرداری گلستان مشخص می شود، که تعاونی های ایجاد شده در این شهرداری به هیچ وجه در جهت منافع کارگران و کارمندان عمل نکرده و تنها در جهت رفع منافع عده ای خاص ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اکنون همین افراد با لابی گردی و ایجاد اختلاف بین اعضا شورای شهر و شهردار گلستان برای دست یابی به منافع خود به دنبال استیضاح شهردار هستند و این تفرقه افکنی ها نتیجه ای جز عقب ماندگی شهر به دنبال نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی به اعضای شورای شهر هشدار داد و افزود: با دستمال کثیف نمی توان جایی را تمیز کرد و بهتر است، اعضا شورای شهر گلستان قبل از هر اقدام غیر معقول به آینده آن بیندیشند.

نوروزی در پایان با اشاره به عدم آگاهی اعضا شورا از قانون استیضاح گفت: بهتر است ابتدا اعضا شورای شهر گلستان و نیز دیگر شوراها از قانون استیضاح آگاهی کامل داشته باشند و بعد از تکمیل شدن سازوکار  و زمان شناسی استیضاح طرح سوال از شهردار را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: بهتر است، اعضا شورا دست از لجاجت بردارند و با توجه به اقدامات گسترده شهردار گلستان در زمینه های عمرانی و مبلمان شهری از وی حمایت کنند، استیضاح شهردار در آستانه فصل زمستان به صلاح شهر نخواهد بود.

کد خبر 4471603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha