۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷

مدیر گروه هنری «کات» به مهر گفت:

کارگردان‌های جدیدی به سینما معرفی می‌کنیم/ تنوع تولیدات در عمار

کارگردان‌های جدیدی به سینما معرفی می‌کنیم/ تنوع تولیدات در عمار

حسین دارابی مدیر گروه هنری «کات» ضمن بیان این مطلب که امسال حضور پررنگی در جشنواره فیلم «عمار» دارند، عنوان کرد که به دنبال معرفی کارگردان های جدید هستند.

حسین دارابی مدیر گروه هنری «کات» زیرمجموعه باشگاه فیلم سوره حوزه هنری درباره تولیدات تازه این گروه و حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» به خبرنگار مهر گفت: گروه هنری «کات» به عنوان بازوی تخصصی باشگاه فیلم سوره در حوزه شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه فیلمسازی، امسال نیز نظیر سه سال گذشته با معرفی چهره‌های تازه پای به نهمین جشنواره «عمار» گذاشته است.

وی افزود: این گروه امسال با هشت اثر در بخش مسابقه فیلم‌های داستانی این رویداد هنری حضور دارد که این حضور پررنگ با معرفی کارگردانان جدیدی در عرصه فیلم داستانی همراه بوده است.

مدیر گروه هنری «کات» بیان کرد: چهره‌هایی همچون محسن امانی، میلاد محمدی، محمد پایدار و احمد حیدریان هنرمندان جدیدی هستند که طی سال اخیر نخستین همکاری خود را با ما ثبت کرده‌اند و به ترتیب با فیلم‌های کوتاه «تقاض»، «هر سال اربعین» و «کف و خون» در جشنواره «عمار» حاضر هستند.

دارابی اضافه کرد: ما همچنین تولیدات جدیدی را در همکاری تازه با کارگردانان گذشته داشته ایم نظیر فیلم کوتاه «برادر» ساخته مهدیه محمدی که یک اثر تاریخی در دل بحبوحه انقلاب اسلامی است و امیدواریم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. این اثر نوشته یاسین پورعزیزی یک اقتباس آزاد از داستان «این و آن» به قلم مریم السادات زکریایی است و قصه‌ای در بستر ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی را روایت می‌کند.

مدیر گروه «کات» اظهار کرد: همچنین فیلم نیمه بلند «سوزن» ساخته یوسف جعفری به عنوان یک اثر کودک و نوجوان آن هم در برهه تاریخی دهه ۶۰ و در قالب کمدی تولید شده است و برای نخستین بار در جشنواره «عمار» به نمایش درمی آید همچنین فیلم‌های کوتاه «نفرس» ساخته جدید سامان غنائمی و «گل ایرانی» اثر جدید محمدحسین امانی از جمله این آثار هستند.

دارابی در پایان بیان کرد: البته آن چیزی که ماموریت اصلی و محصول نهایی ماست، آدم ها هستند و با تاسیس گروه هنری «کات» به دنبال آن هستیم تا چرخه شناسایی فیلمسازان مستعد و توانمندسازی آنان تا کسب تجربیات در مسیر فیلمسازی حرفه ای تکمیل شود و درنهایت بتوانیم چهره های تازه ای را به سینمای ایران معرفی کنیم.

نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» از امروز ۱۰ دی ماه در سینما فلسطین تهران و سراسر کشور آغاز شد و تا ۱۸ دی ادامه دارد.

کد خبر 4500634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha