۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

محورهای ۶گانه تربیتی سند تحول بنیادین در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

محورهای ۶گانه تربیتی سند تحول بنیادین در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: محورهای شش گانه سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در مدارس این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کافی پیش از ظهر چهارشنبه در کارگاه توانمندسازی مربیان و مدیران پرورشی استان اردبیل تصریح کرد: از برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش در حوزه معاونت فرهنگی و پرورشی توجه به برگزاری هر چه مناسب و کیفی ساعات شش گانه تربیتی در مدارس است.

وی افزود: چنانچه این محورها مزین به محتواهای اجتماعی و تربیتی مورد نیاز جامعه نشود دستیابی به برنامه‌های راهبردی سند تحول بنیادین مدارس میسر نخواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در شرایط کنونی هجمه سختی بر علیه کشور شاهد هستیم که قسمت عمده آن باورهای دینی و اخلاقی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

کافی ادامه داد: مقابله با چنین حجم وسیعی از حملات فرهنگی نیازمند اندیشیدن تدابیر ویژه توسط معاونین و مربیان پرورشی بوده تا در سنگر تعلیم و تربیت مفاهیم سند تحول بنیادین آموزشی جدی گرفته شده و به موفقیت‌های شایانی دست یافت.

به گفته وی فراهم کردن بسترهای لازم برای پرورش تربیتی دانش‌آموزان مورد هدف بوده و برای ارتقای باورهای دینی جوانان باید تلاش مضاعفی انجام داد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی ویژه مربیان اردبیلی با هدف برخورداری از آموزش‌های نوین علمی و تربیتی بوده تا با انتقال آن به دانش‌آموزان خلاء‌های موجود برطرف شود.

کد خبر 4508407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha