نمایشگاه «بانوی بی‌نشان» برگزار می شود

نمایشگاه «بانوی بی‌نشان» برگزار می شود

نمایشگاه «بانوی بی‌نشان» همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در مجتمع فرهنگی مذهبی جامعه سیاوشانی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه «بانوی بی‌نشان» همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) دهم تا ۲۱ بهمن ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم در مجتمع فرهنگی مذهبی جامعه سیاوشانی‌ها برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از بخش‌های گوناگون تشکیل شده است که روایتگر تاریخ از حضرت آدم (ع) تا عصر معاصر و بیان سیره زندگی پیامبران الهی و اهل البیت بخشی از آن (ع) است.

این نمایشگاه دارای بخش‌های نمایشی،فرهنگی ،سمعی و بصری است . در این نمایشگاه از هرگونه خطاب تفرقه انگیز بین اهل تسنن و شیعیان پرهیز شده و صرفا به مرور مطالب مستند تاریخی پرداخته شده است .
بازدید از نمایشگاه حدود یک ساعت زمان خواهد برد و مراجعه کنندگان  با بخش‌هایی از واقعه غدیرخم،حادثه کوچه بنی‌هاشم و غیره آشنا می‌شوند و در انتها می‌توانند در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح و و پاسخ دریافت کنند.

این رویداد تاریخی،مذهبی و فرهنگی همه روزه از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، خیابان پاسدار گمنام بعد از میدان امام حسن مجتبی (ع)، پلاک ۱۱۷ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4510752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد صالحی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
      0 0
      واقعا کارتون بیسته... سال های قبل عالی بودید انشاالله امسال بهتر از گذشته باشید... به همه پیشنهاد میکنم از این نمایشگاه دیدن کنن... در کل یک ساعت زمانتونو میگیره... التماس دعا