۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷

به استقبال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به همت گروه دارویی تامین؛

آئین پاس‌داشت «قهرمانان ملی» صنعت داروسازی کشور برگزار می‌شود

آئین پاس‌داشت «قهرمانان ملی» صنعت داروسازی کشور برگزار می‌شود

در آستانه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، آئین پایانی پاس‌داشت «قهرمانان ملی»، ایثارگران و شهدای صنعت داروسازی کشور (دومین یاواره)، چهارشنبه ۲۶ دی ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین پایانی پاس‌داشت «قهرمانان ملی»، ایثارگران و شهدای صنعت داروسازی کشور (دومین یاواره) از ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های خلیج فارس (باغ موزه دفاع مقدس) و با حضور «محمد شریعتمداری» (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، «دکتر سعید نمکی» (سرپرست وزارت بهداشت و درمان)، دکتر مهدی پیرصالحی(رئیس سازمان غذا و دارو)، «دکترمحمد رضوانی‌فر» (مدیرعامل شستا)، مقام‌های لشگری و کشوری و فن‌سالاران صنعت دارو آغاز می‌شود.

از جمله برنامه‌های دومین دوره این یادواره، تجلیل از خانواده‌های سه شهید والامقام صنعت داروسازی است که به ایشان برای نخستین بار در طول این تاریخ چهل سال، «تندیس زرین مقاومت» اهدا خواهد شد و «محمدرحمان نظام‌الاسلامی» مجری شناخته شده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که خود در آن روزگاران دفاع، رزمنده بوده، اجرای این مراسم را به‌عهده دارد.

همچنین برای نخستین بار درقالب فیلم‌های کوتاه ومستند بخش‌هایی از زندگی‌نامه و وصایای شهدای داروساز پخش می‌شود که کارگردانی این فیلم‌ها را «مرتضی جذاب» مستندساز نام‌آشنا که جوایز متعددی را در کارنامه کاری خود دارد، بر عهده داشته است.

نخستین دوره این مراسم در مهر ماه ۱۳۹۶ و به همت گروه دارویی برکت برگزار شد، و پس از آن گروه دارویی تامین TPICO، دواطلبانه برگزاری دوره دوم را به‌عهده گرفت و در طول سال‌جاری با نظر مستقیم دکتر محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در تمامی شرکت‌های گروه، مراسم و آئین‌های گرامیداشت خانواده محترم شهدا و ایثارگران صنعت برگزار شد.

استادان و دانشجویان رشته‌های داروسازی، بزرگان صنایع این رشته، سندیکاها و شرکت‌های داروسازی و دغدغه‌مندان جزو مدعوین و مهمانان مهم دومین یادواره خواهند بود و پوشش کامل مراسم و پخش مستقیم آن از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکنون قطعی شده است.

کد خبر 4512600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha