۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶

فصل سوم «اقیانوس آرام» ساخته می‌شود

فصل سوم «اقیانوس آرام» ساخته می‌شود

تهیه کننده «اقیانوس آرام» از ساخته شدن فصل سوم این مجموعه نوجوانانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» اواخر آبان‌ ماه پخش خود را آغاز کرد و مدل جدیدی از استندآپ یا خاطره‌بازی نوجوانانه را روی آنتن برد.

در مراسم اختتامیه فصل دوم «اقیانوس آرام» که با حضور مدیر شبکه دو، رئیس سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و عوامل و دست‌اندرکاران «اقیانوس آرام» همراه شد درباره ساخت فصل سوم این برنامه نیز سخنانی گفته شد.

در این مراسم احسان محمدحسنی رئیس موسسه فرهنگی و رسانه‌ای اوج تصریح کرد: ما در سازمان اوج همچون لابراتوار و آزمایشگاهی عمل می کنیم که قرار است محصولات متنوعی را در عرصه فرهنگ و هنر تولید کند. امروز با گذشت ۷ سال فعالیت بیش از ۱۷ هزار محصول و اثر هنری تولید کرده‌ایم.

وی افزود: «اقیانوس آرام» کار خودش را از اربعین آغاز کرد، با قصه استودیو و سواحل نیلگون خلیج فارس گره خورد اما امیدوارم این هواپیما روی باند باقی بماند و خودش را برای پرواز دیگری آماده کند. «اقیانوس آرام» نباید در این نقطه تمام شود و باید خودش را مهیای پرواز باشکوه‌تری کند.

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما نیز در سخنانی بیان کرد: خوشبختانه تجربه «اقیانوس آرام» تجربه تلفیق ویژگی‌ها و شاخصه‌های نوجوانی بود. «اقیانوس آرام» فرصت این خطر کردن و مورد اعتماد واقع شدن را برای نوجوانان فراهم کرد چرا که نوجوانان ما نیاز دارند از تجربه‌های پیشینیان بهره ببرند و در مسیر رشد خودشان الگو داشته باشند تا دچار هجمه‌ها و آسیب‌ها نشوند.

وحید ملتجی تهیه‌کننده برنامه «اقیانوس آرام» نیز از ساخت فصل سوم این برنامه تلویزیونی خبر داد و عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهم فصل جدید، اضافه شدن باشگاه مخاطبان «اقیانوس آرام» و راه‌اندازی اپلیکیشنی است که به نوجوانان ایران متصل می‌شود.

در پایان این مراسم عوامل، دست‌اندرکاران و ۳۰ نوجوان حاضر در استودیوی «اقیانوس آرام» تجلیل شدند.

کد خبر 4524063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha