۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷

پیام تسلیت حجت الاسلام خاموشی به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی

پیام تسلیت حجت الاسلام خاموشی به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی

در پی درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، با صدور پیامی این فقدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، با صدور پیامی این فقدان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام خاموشی بدین‌شرح است:

ضایعه درگذشت مرحوم مغفور آقای محمدنبی حبیبی موجب تأسف و تأثر عموم علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی شد. آن مرحوم از آغاز نهضت اسلامی و نیز در ادوار متعدد پس از پیروزی انقلاب همواره نقش مؤثر و ارزنده‌ای در مسئولیت‌های مختلف داشت. ایشان یکی از یاران صدیق امام و رهبری و منشأ آثار خیر برای انقلاب و نظام اسلامی بود و در طول حیات پربارش، به‌خصوص در مقام دبیرکلی حزب مؤتلفه اسلامی، خدمات ارزنده‌ای به نفع نظام و کشور و مردم به ثمر رساند.

این مصیبت را به عموم علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی خصوصاً به خانواده و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند متعال برای آن مجاهد پرهیزگار و خدوم و انقلابی رضوان و رحمت واسعه و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 4528611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha