۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳

هم‌زمان با سراسر کشور؛

عملیات اجرایی ۱۱۰۰ طرح عمرانی زودبازده در لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی ۱۱۰۰ طرح عمرانی زودبازده در لرستان آغاز شد

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۴۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی زودبازده در این استان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز شنبه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی زودبازده در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سهم استان ما از ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی؛ یک هزار و ۱۴۳ پروژه است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی، کشاورزی و ورزشی است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها در رسته های ابنیه، راه، برق، انتقال و توزیع آب، قنات، آبخیزداری، ابنیه ورزشی و ... کار می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه با سازماندهی که از امروز انجام می شود و با استفاده از ۸۵۰ گروه جهادی عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود، افزود: همچنین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز در اجرای این طرح ها مشارکت دارد، کمااینکه در حال حاضر نیز محرومیت زدایی از ۷ دهستان را در دستور کار دارد.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی،  مهندسین، صنعت و مهندسین کشاورزی نیز طرح هایی در دستور کار دارند که کارهای توانمندسازی محرومین است، ادامه داد: برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی از خیرین و مردم استفاده می کنیم، از توان سپاه و بسیج نیز استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه نیز جلسه خوبی با دستگاه های دولتی داشتیم، ۱۸ تا ۱۹ دستگاه بودند که همه در آن جلسه با طیب خاطر اعلام آمادگی کردند که حاضرند طرح های زودبازده را در اختیار بسیج بگذارند، تصریح کرد: به محلات محروم و حاشیه شهرها می رویم و بخش زیادی از کارهای محرومیت زدایی و اشتغال زایی را به عهده می گیریم.

کد خبر 4531293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha