۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۵۳

همزمان با سراسر کشور؛

عملیات اجرای ۱۲۸۲ پروژه محرومیت زدایی در گلستان آغاز شد

عملیات اجرای ۱۲۸۲ پروژه محرومیت زدایی در گلستان آغاز شد

گرگان- عملیات اجرای یک هزار و ۲۸۲ پروژه محرومیت زدایی زودبازده در گلستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه آئین عملیات اجرای متمرکز ۴۰ هزار پروژه‌ عمرانی زودبازده سپاه در کشور با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) توسط سرلشکر جعفری در روستاها و مناطق محروم کشور اعلام شد و بر همین اساس در استان گلستان یک هزار و ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی با رویکرد «آب و اشتغال» اجرایی می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم متمرکز گفت: هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این یک هزار و ۲۸۲ پروژه در سطح استان با دستگاه های مختلف انجام شده است.

سردار حسین معروفی گفت: پروژه های پیش بینی شده در بحث آبرسانی شرب و کشاورزی، کارگاه تولیدی، ایجاد کانال بتنی، ایجاد جاده بین مزارع، زهکشی و ساماندهی آب‌های سطحی، ساخت مدارس، مساجد، فضای ورزشی و مجموعه های فرهنگی و ... خواهد بود.

وی ادامه داد: بازه زمانی اجرایی شدن این پرژه ها کم و حدود چهار تا ۶ ماه است و تلاش می کنیم این پروژه ها را با مشارکت مردم به سرانجام برسانیم.

معروفی گفت: اجرای این پروژه ها وظیفه ذاتی ما نیست اما رسالت ماست، وظیفه ذاتی ما حفاظت و صیانت از دست آوردهای انقلاب اسلامی است و ما در این زمینه رقیب هیچ کس نیستیم و مقابل کسی هم قرار نداریم، بلکه برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم وارد عمل شده ایم.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن امید را در دل مردم ما نابود کند وباتوجه به حجم مشکلات باید دولت را در این مسیر کمک کرد.

فرمانده سپاه نینواگلستان گفت: در منطقه کرند ۱۳ روستاآب شرب نداشتند و ما در این منطقه چاه عمیق زدیم تا مشکلات آن حل شود.

کد خبر 4531403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha