۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۳۸

نماینده دشتی و تنگستان:

رفع مشکلات عشایر دشتی با جدیت دنبال می‌شود

رفع مشکلات عشایر دشتی با جدیت دنبال می‌شود

دشتی- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات عشایر دشتی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین شهریاری عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان دشتی اظهار داشت: رفع مشکلات عشایر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به حمد الله علی رغم همه دشمنی و کارشنکی دشمنان ولی کارهای خوبی توسط دولت در نقاط مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: با وجود همه تحریم ها دولت از پا ننشسته و در خدمت رسانی به مردم و محرومین به صورت شبانه تلاش می کند.

وی از تلاش‌های استاندار بوشهر و فرماندار دشتی تقدیر کرد و گفت: تامین اعتبارات سدهای باغان و دشت پلنگ در سایه تعامل بین مسئولین و نماینده صورت گرفت.

اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایر

فرماندار شهرستان دشتی نیز از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این اعتبارات از محل‌های تملک دارایی‌ها و ارزش افزوده بوده است.

عبدالله نادری افزود: در حال حاضر دو هزار و ۴۲۵ نفر عشایر در سطح شهرستان وجود دارد که نقش مهمی در تامین گوشت قرمز دارند.

نادری با بیان اینکه ۲۷ مدرسه عشایری با ۱۸۳ دانش آموز در دشتی وجود دارد، گفت: در سال جاری تاکنون هشت جلسه بررسی مسائل و مشکلات عشایر برگزار شده است.

اختصاص ارزش افزوده به عشایر

مدیر کل امور عشایر استان بوشهر به خدمات صورت گرفته به جامعه عشایری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۶۳ میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده برای اولین بار به جامعه عشایر اختصاص داده شده است.

فرهمند آقای افزود: در سال جاری نیز ۲۸ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌ها برای جامعه عشایر مصوب شده که تاکنون ۶۶ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات ملی نیز ۲۴ میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایری استان مصوب شده است که تاکنون ۱۵ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

کد خبر 4533810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha