۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳

ترکی در گفتگو با مهر:

مرزبانی سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان فراقومیتی است

مرزبانی سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان فراقومیتی است

عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: حضور سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان برای حفظ امنیت مرزهای کشور، فرامذهبی و فراقومیتی است.

اکبر ترکی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پاسدارانی که از اصفهان به سیستان و بلوچستان رفتند، پاسدار جمهوری اسلامی بودند و پای انقلاب ایستادگی کردند، گفت: پاسدارانی که در حمله تروریستی خاش به شهادت رسیدند علاوه بر پاسداری از مرزها، فعالیت های سازندگی مهمی در استان سیستان و بلوچستان انجام می دادند.

وی گفت: سپاه اصفهان اخیرا وارد سیستان و بلوچستان شده است و به دنبال محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم است به همین جهت پروژه های مهمی در خصوص آبرسانی، پل سازی و جاده کشی در دستور کار دارد؛ بسیاری از شهدای اخیر مهندسانی بودند که فعالیت های سازندگی و جهادی انجام می دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، حضور سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان را فرامذهبی و فراقومیتی خواند و افزود: انتظار نداریم که امروز مسئولان ما بگویند که از دشمنان انتقام نخواهیم گرفت.

ترکی با بیان اینکه نباید در برابر امارات و عربستان کوتاه بیاییم، افزود: باید به این اقدامات جواب دندان شکن بدهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در کمیسیون امنیت ملی اظهاراتی داشتند که موجب نگرانی ما شد، گفت: شهدای اصفهان عضو رسمی سپاه بودند، آیا حاضر هستید فرزندان شما به جای رفتن به خدمت سربازی فقط شش ماه در این مناطق حضور یابند؟

کد خبر 4545854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha