۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰

رئیس دانشگاه خوارزمی خبرداد :

افزایش مراجعه سازمان ها و ادارات به دانشگاه ها برای رفع چالش ها

افزایش مراجعه سازمان ها و ادارات به دانشگاه ها برای رفع چالش ها

رئیس دانشگاه خوارزمی از بهبود ارتباط ادارات و سازمان های دولتی با دانشگاه ها به ویژه دانشگاه خوارزمی خبر داد.

عزیزالله حبیبی در گفگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتباط دانشگاه خوارزمی و صنعت گفت: تعهدات دانشگاه خوارزمی با سازمان ها و نهادهای خارج از دانشگاه حدود ۷ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: چند تفاهم نامه دیگر نیز در حال اجرایی شدن است که اگر آن تفاهم نامه ها نیز اجرایی شوند، چند میلیارد تومان دیگر نیز به رقم ۷ میلیارد تومان اضافه می شود.

رئیس دانشگاه خوارزمی درباره اینکه دانشگاه به چه نهاد و سازمان هایی تفاهم نامه منعقد کرده است، افزود: دانشگاه با بینادها، شهرداری، استانداری تهران و کرج، مراکز صنعتی، شهرک صنعتی استان البرز، بنیاد برکت و مرکز تحقیقات نفت تفاهم نامه دارد.

وی ادامه داد: در مقایسه با گذشته رویکرد ادارات و سازمان های دولتی در ارتباط با دانشگاه ها بهتر شده است به طوریکه در حال حاضر با اداره برق  کرج چند پروژه همکاری داریم.

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود:  درحالی که معمولا چنین ارتباطی برای دانشگاهی مثل ما بعید بود. سازمان های دیگری نیز هستند که پروژه های خود را معرفی کرده اند و همکاران ما در حال مطالعه هستند.

وی ادامه داد: ارتباطات خوبی نسبت به گذشته با سازمان ها و نهادها داریم و اگر نهادهای دولتی یا بخش خصوصی به دانشگاه اعتماد کنند، من فکر می کنم پاسخ خوبی می گیرند.

کد خبر 4548125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
      0 0
      متاسفانه دانشگاه در قبال متقاضیان جذب و پیمانکاران، برخورد خوبی ندارد.