۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قم مطرح کرد؛

نقش پررنگ جبهه فرهنگی انقلاب در اجرای گام دوم انقلاب

نقش پررنگ جبهه فرهنگی انقلاب در اجرای گام دوم انقلاب

قم - رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان قم گفت: در اجرای منشور گام دوم انقلاب جبهه فرهنگی انقلاب نقش مؤثر و خاصی در داخل و خارج از کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر ولدان قبل از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که در ساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اظهار کرد: در بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب برای تبیین راه‌های پیش رو در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار از جوانان نام برده شده است که نشان می‌دهد قرار است موتور محرک این سفینه توسط جوانان هدایت شود.

وی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب به دستگاه‌های اجرایی و مردم ابلاغ شده، منشوری محکم است که مدبرانه برای ادامه راه پرنشیب و فراز انقلاب تدوین شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری «نشست اصحاب عشق» گفت: این نشست ۹ اسفندماه امسال در آستانه ورود امام راحل انقلاب به قم با حضور فرهیختگانی مانند دکتر رضا روستا آزاد و دکتر ثقفی ساعت ۸ صبح در پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ ورود امام خمینی(ره) در سال ۵۷ به ایران، گفت: ۱۰ اسفندماه همان سال بنیانگذار انقلاب وارد قم شدند، به همین مناسبت ما به دنبال اجرای برنامه‌ای خاص در سالروز ورود بنیانگذار انقلاب به قم هستیم.

حجت الاسلام ولدان با تبیین نقش جبهه فرهنگی انقلاب در قم گفت: جبهه فرهنگی انقلاب در اجرای راهبردهای گام دوم انقلاب بیش از پیش تأثیرگذار است و ایجاد انگیزش فهم از مهم‌ترین اقدامات قابل توجه است.

وی همچنین ایجاد بینش صحیح را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که باید در منشور گام دوم انقلاب به آن توجه شود و در این راستا تنظیم افق فکر و دیدگاه در جامعه باید تنظیم شود.

مسئول نهاد نماز جمعه قم با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته اتفاقات گوناگونی مانند فروپاشیدن اتحادیه جماهیر شوروی در جهان رخ داد، تصریح کرد: در زمان کنونی انقلاب اسلامی ایران سرافراز و مقتدر در جهان ایستاده است و خودنمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیمایش دیگر اصلی است که جبهه فرهنگی در منشور گام دوم انقلاب باید به آن توجه داشته باشد، تصریح کرد: اصل نظام و انقلاب با پویایی و آرمان آن در جهان بسیار شاخص است که در این راستا جبهه فرهنگی انقلاب می‌تواند نقش آفرین باشد.

کد خبر 4554155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha