۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۳۳

قائم مقام سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری:

توجه وعمل به رهنمودهای رهبری راهکار خنثی شدن فتنه جدید دشمنان است

توجه وعمل به رهنمودهای رهبری راهکار خنثی شدن فتنه جدید دشمنان است

قزوین- قائم مقام سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به توصیه های راهبردی ولی فقیه بهترین راهکار مقابله با فتنه جدید دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین کارگاه و همایش آموزشی مدیران و کارکنان حراست سازمان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته با محور صیانت هوشمندانه از فرهنگ دین داری و
فرهنگ عمومی با کارکردهای رصد و دیده بانی و هشداردهی و اینده نگری و تصمیم سازی مؤثر امروز در قزوین به کار خود پایان داد.

صابری قائم مقام سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری در حراست‌های تابعه در این همایش اظهارداشت: دشمن فتنه ۹۸ را با هدف ایجاد نارضایتی در جامعه و زیرسوال بردن ارکان نظام کلید زده است و اگر هوشیار نباشیم اسیب خواهیم دید.

صابری گفت: شرایط کشور به گونه‌ای نیست که دل مردم را خالی کنیم در حالی که برتری داریم و می‌توانیم با اقتدار در برابر دشمنان بایستیم.

وی بیان کرد: امروز شرایط ویژه داریم اما این ویژگی به خاطر اقتدار بدست آمده است که دشمن نگران شده البته برخی افراد هم در داخل ترسیده اند و خود را وا داده اند در حالی که اگر درس داوری کنیم در این چهار دهه افتخاراتی داشته ایم و با سربلندی و اقتدار در منطقه و جهان در شرایط ویژه هستیم.

صابری اضافه کرد: ولایت فقیه سربلند و نظام اسلامی پر افتخار است و اذعان می‌کنیم هر چه داریم از برکت شهدا و لطف الهی است.

وی گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب نسبت به توانمتدی امام و رهبری و نظام اسلامی آگاه شده و تنها هدفش براندازی نظام است البته شیوه‌هایش فرق کرده و از جنگ و ترور و آشوب به شیوه‌های دیگری در عرصه رسانه و فضای مجازی تغییر یافته است.

قائم مقام سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری در حراست‌های تابعه یادآورشد: با به شهادت رساندن ائمه جمعه و ترور دانشمندان هسته‌ای، انفحار دفتر حزب جمهوری اسلامی در دهه‌های گذشته هر بار مسائلی ایجاد کردند اما امروز هم ابزار و هم شبوه ها تغییر کرده است.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام قوا آمده است و باید مراقب باشیم چون به برخی افراد در داخل هم امیدوارشده تا با ایجاد گسست بین مردم و مسئولان بتواند فتنه‌ای دیگر را رقم بزند.

صابری تصریح کرد: آمربکا در عراق هزینه زیادی کرد اما ایران پیروز منطقه شد و با عقب نشینی از منطقه دچار حقارت و ضعف شده و به اذعان کارشناسان غربی و شرقی دیگر بدون حضور ایران نمی توانتد تصمیم بگیرند و ایران اسلامی از موًصع قدرت در شرایط ویژه هستیم و مردم نیز هر روز اگاهتر می‌شوند.

وی اظهارداشت: باید دنبال پادزهر برای فتنه‌های جدید دشمن باشیم و چون گذشته این دشمن خبیث را نا امید کنیم.

صابری اضافه کرد: اگر به بیانات رهبری در سالهای گذشته توجه کنیم مشاهده می‌شود انتخاب شعارهای سال با هدف و هوشمندی بوده تا حرکت دشمن خنثی شود و امروز هم پادزهر مقابله با توطئه دشمنان توجه و عمل به رهنمودهای رهبری است.

کد خبر 4555685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha