۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶

مدیر فوریت های پزشکی خوزستان:

تصادف پراید با ۲ موتورسیکلت در باغملک ۶ مصدوم داشت

تصادف پراید با ۲ موتورسیکلت در باغملک ۶ مصدوم داشت

اهواز - مدیر فوریت های پزشکی خوزستان از مجروح شدن ۶ نفر بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

شهیار میرخشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر سه شنبه در جاده ابوالعباس به باغملک یک پراید با دو موتورسیکلت برخورد کرد.

وی افزود: در این سانحه ۶ نفر مصدوم شدند.

مدیر فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان طباطبایی باغملک تصریح کرد: دو مرد ۳۸ و ۳۱ ساله و چهار دختر دو، پنج، هفت و ۲۲ ساله در این سانحه مصدوم شدند.

میرخشتی خبر داد: شب گذشته نیز در تصادف پراید با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در جاده بهبهان به رامهرمز یک نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی در پایان با اشاره به فوت یک پدر ۴۰ ساله و دختر ۶ ساله‌اش در این سانحه گفت: مصدوم یک زن ۳۵ ساله بوده که به بیمارستان شهید زاده بهبهان منتقل شد.

کد مطلب 4560399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha