۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۱۸

بدعت غلط در لیگ یک؛

مذاکره یک باشگاه با مربیانی که قرارداد دارند!

مذاکره یک باشگاه با مربیانی که قرارداد دارند!

بدعت غلطی که در لیگ دسته اول فوتبال ایران گذاشته شده و اخیرا رواج زیادی هم پیدا کرده است، مذاکره برخی تیم‌ها با مربیانی است که تحت قرارداد تیم‌های دیگر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مذاکره کردن با مربی یا بازیکنی که تحت قرارداد تیم دیگری است از نظر قانونی، اخلاقی و شرعی خلاف است. اما این اتفاق را یک تیم لیگ دسته اولی به راحتی رقم می‌زند.

تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت که تیمی تازه وارد به لیگ دسته اول می‌باشد، فصل را با فرهاد کاظمی آغاز کرد و در حالی که در پایان نیم فصل این تیم در رده دوم جدول قرار داشت به دلایلی که خود کاظمی و مدیریت این باشگاه می‌دانند، این همکاری به پایان رسید.

مدیریت سرخ پوشان بعد از آن به سراغ محمود فکری رفت و این مربی هم تنها ۵ هفته میهمان نیمکت سرخ پوشان بود تا جای او را مهدی پاشازاده بگیرد.

مدیریت سرخ پوشان بعد از کنار رفتن کاظمی، در حالی به سراغ فکری رفتند که او تحت قرارداد تیم شاهین شهرداری بوشهر بود.

فکری نیز بعد از توافق با سرخ پوشان شاهین بوشهر را رها کرد و هدایت این تیم را پذیرفت. فکری نمی‌دانست چه سرنوشتی روی نیمکت سرخ پوشان انتظار او را می‌کشد و قرار است حضوری کوتاه مدت را روی نیمکت این تیم تجربه کند.

مسئولان سرخ پوشان بعد از جدایی فکری، عادت خود را ترک نکرده و بار دیگر به سراغ مربی رفتند که تحت قرارداد تیم دیگری بود. آنها در حالی باب مذاکره با پاشازاده را باز کردند که وی تحت قرارداد شهرداری ماهشهر بود.

پاشازاده بعد از فکری و فرهاد کاظمی سومین مربی ای است که روی نیمکت سرخ پوشان می‌نشیند و این در حالی است که این تیم تنها ۲۳ بار در لیگ دسته اول به میدان رفته است.

تغییرات گسترده روی نیمکت سرخ پوشان به مربی خلاصه نمی‌شود و آنها دو بار هم سرپرست تیم شأن را تغییر داده‌اند.

کد خبر 4569152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha