۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳

مدیرکل تعزیرات گیلان:

تشکیل ۴۵۲ پرونده تخلف صنفی در گیلان/۲۰۰ کیلو گوشت امحا شد

تشکیل ۴۵۲ پرونده تخلف صنفی در گیلان/۲۰۰ کیلو گوشت امحا شد

رشت- مدیرکل تعزیرات گیلان با اشاره به تشکیل ۴۵۲ مورد پرونده تخلف صنفی از ابتدای اجرای طرح گشت و بازرسی تاکنون، گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلو انواع گوشت امحا شده است.

منصور انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نظارت و گشت‌های مشترک قبل و در حین تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: طرح بازرسی و گشت‌های نظارتی در دو مرحله از تاریخ ۷ تا ۲۹ اسفند ماه سال گذشته و از ۲۹ اسفند گذشته تا ۱۶ فروردین امسال اجرا می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح گشت، بازرسی و نظارت‌های مشترک ۲۰۴ اکیپ از ادارات تعزیرات سراسر استان گیلان در این گشت‌ها و بازرسی‌ها حضور داشته‌اند.

مدیرکل تعزیرات گیلان در ادامه با اشاره به انجام هزار و ۷۰ مورد بازرسی و نظارت، گفت: در مرحله اول بیشتر تمرکز نظارت‌ها بر مسائلی همانند از قالیشویی ها، فروشگاه‌های لباس، شیرینی فروشی و کارگاه تولید شیرینی، پایانه‌های مسافربری بوده است.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نظارت‌ها بیشترین تمرکز بر روی بازرسی از هتل‌ها، مراکز اقامتی، رستوران‌های بین راهی، فروشگاه‌ها فروش و عرضه مواد غذایی یا صنایع دستی و امثال این موارد بوده است، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای ۴۵۲ مورد تخلف تشکیل پرونده شد.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه به ۱۵۷ مورد تذکر داده شده است، بیان کرد: در بازرسی از رستوران‌ها شاهد استفاده از گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی بودیم که در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلو انواع گوشت را با دستور قضائی امحا کردیم.

کد خبر 4575240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha