۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند خبر داد:

امدادرسانی به ۳۰ خودروی گرفتار در برف در گردنه گاماسیاب نهاوند

امدادرسانی به ۳۰ خودروی گرفتار در برف در گردنه گاماسیاب نهاوند

نهاوند - سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند از امدادرسانی به ۳۰ خودروی گرفتار در گردنه گاماسیاب و محور نهاوند - نورآباد خبر داد.

حمید نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از کسب اطلاع از ستاد بحران شهرستان نهاوند مبنی بر مسدود شدن گردنه گاماسیاب در محور نهاوند - نورآباد ۳ تیم امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این ۳ تیم شامل ۱۲ نفر امدادگر مجرب از امدادگران شهرستان نهاوند است، گفت: تا این لحظه ۳۰ خودروی گرفتار در برف در گردنه گاماسیاب رهاسازی شدند و بیش از ۳۰ نفر نیز در پایگاه امداد مردمی روستای وراینه اسکان اضطراری گرفته‌اند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهاوند با تأکید بر اینکه تمامی امکانات خدماتی رفاهی و امدادی تا مساعد شدن شرایط جوی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: از شب گذشته تمامی عوامل امدادی شهرستان نهاوند به استعداد بیش از ۳۱۰ نفر در آماده‌باش کامل قرارگرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در پی بارش‌های اخیر از ۱۱ روستای سیل‌زده بازدید و امداد رسانی‌ها در راستای هدایت‌ها آب‌ها انجام‌شده است، گفت: ۵ پایگاه امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند تا پایان نوروز و عادی شدن شرایط جوی به‌صورت ۱۰۰ درصدی در راستای گسیل خدمات و امدادرسانی در آماده‌باش کامل قرار دارند و در این راستا مرخصی پرسنل تحت امر این اداره از ۲۵ اسفند ما تا پایان طرح لغو شده است.

کد خبر 4575967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha