۹ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۳۳

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛

«پدیده»ای که نمی‌خواهد از کورس قهرمانی دور شود

«پدیده»ای که نمی‌خواهد از کورس قهرمانی دور شود

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو بازی پیگیری می‌شود که در بازی مهم‌تر پدیده در خانه به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز دو بازی به صورت همزمان در تبریز و مشهد انجام می‌شود که طی آن ماشین سازی میزبان فولاد و پدیده میزبان پارس جنوبی جم می‌باشند.

پدیده گرچه قدری از چهار تیم بالای جدول فاصله گرفته، اما هنوز فاصله امتیازاتش آنقدر زیاد نشده که بتوان این تیم را از کورس قهرمانی جدا کرد. گل محمدی که نتایج خوبی با تیمش در این فصل گرفته، اگر بخواهد همچنان تیم تحت رهبری‌اش را در کورس قهرمانی بدانند باید اولین ۳ امتیاز سال ۹۸ را در مشهد حفظ کند.

هیچ نتیجه‌ای در این بازی جایگاه پنجم پدیده را تغییر نمی‌دهد اما امتیازات این بازی روی جایگاه پارس جنوبی تأثیرگذار است.

قدرت خط حمله پدیده با بازگشت محمد مهدی مهدی خانی ملی پوش امید این تیم بیشتر می‌شود. هیچ کدام از دو تیم به خصوص پارس جنوبی در نیم فصل دوم در مقایسه با نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفته اند. پدیده در رده هشتم و پارس جنوبی در رده دوازدهم جدول نیم فصل دوم قرار دارند.

در دیگر بازی امروز هم ماشین سازی در خانه از فولاد پذیرایی می‌کند. افشین قطبی در همین فصل یک بار دست پر از تبریز خارج شده و توانسته تنها شکست خانگی تراکتورسازی را به این تیم تحمیل کند. قطبی و فولاد حالا به دنبال تکرار خاطرات شیرین شأن از تبریز هستند.

ماشین سازی هم از تیم‌های میانه جدولی است که با ۱۳ مساوی بعد از صنعت نفت بیشترین تعداد مساوی را در لیگ برتر داراست.

خطرناک‌ترین بازیکن ماشین سازی رضا خالقی فر با ۴ گل و خطرناک‌ترین بازیکن لوسیانو پریرا با ۷ گل زده است.

فولاد با ۲۶ امتیاز در رده هفتم و ماشین سازی با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته‌اند و نتیجه این بازی در جایگاه جدولی هر دو تیم تأثیر گذار است.

بازی دو تیم امروز و به صورت همزمان از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

کد خبر 4576782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha