۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷

وزنه برداری قهرمانی آسیا - چین؛

مدال‌های طلا و نقره دسته ۱۰۲ کیلوگرم به ایران رسید

مدال‌های طلا و نقره دسته ۱۰۲ کیلوگرم به ایران رسید

نمایندگان دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم قهرمانی آسیا عصر امروز جمعه برگزار شد که در پایان ملی پوشان کشورمان توانستند یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی قاره کهن را کسب کنند.

رضا بیرالوند با رکورد ۱۷۳ یک ضرب، ۲۱۶ دوضرب و مجموع ۳۸۹ کیلوگرم ۳ مدال طلا گرفت و قهرمان شد. امیر حقوقی دیگر نماینده کشورمان هم با ثبت رکورد ۱۶۹ یک ضرب، ۲۱۵ دوضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم، موفق به کسب نقره دوضرب و مجموع شد.

حرکت یک ضرب:

رضا بیرالوند در اولین حرکت یک ضرب وزنه ۱۶۸ کیلوگرم را اوت کرد اما در حرکت دوم وزنه ۱۶۹ کیلوگرم را بالای سر برد. وی در آخرین حرکت نیز ۱۷۳ کیلوگرم را بالای سر برد و به مدال طلا رسید.

امیر حقوقی هم در نخستین حرکت ۱۶۱ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت دوم ۱۶۹ کیلوگرم را اوت کرد. در ادامه حرکت توانست در سومین کرحت این وزنه را مهار کرده و در رده پنجم قرار گیرد.

وزنه برداران ازبکستان با ۱۷۲و قرقیزستان با ۱۷۱ کیلوگرم نقره و برنز یک ضرب را از آن خود کردند.

حرکت دوضرب:

بیرالوند در اولین حرکت ۲۰۵ کیلوگرم و در حرکت دوم ۲۱۶ کیلوگرم را بالای سر برد. وی از حرکت سوم انصراف داد و توانست با همین رکورد هر سه طلای این وزن را از آن خود کند.

حقوقی هم در اولین حرکت دوضرب ۲۰۲ کیلوگرم و در دومین حرکت ۲۱۵ کیلوگرم را مهار کرد. وی در سومین حرکت وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را انداخت و به مدال نقره دوضرب و مجموع رسید.

وزنه بردار ژاپن با رکورد ۱۷۰ یک ضرب، ۱۹۴ دوضرب و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم سوم شد.

کد خبر 4600782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha