۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۱

تیراندازی نیروهای وابسته به آمریکا به تظاهرات کنندگان در سوریه

تیراندازی نیروهای وابسته به آمریکا به تظاهرات کنندگان در سوریه

منابع خبری از تشدید تظاهرات علیه نیروهای وابسته به آمریکا در حومه دیرالزور در شرق سوریه و تیراندازی نیروهای مورد حمایت واشنگتن به تظاهرات کنندگان خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع سوری از تیراندازی نیروهای وابسته به آمریکا به تظاهرات کنندگان در حومه دیرالزور خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای قسد وابسته به آمریکا اقدام به تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان در روستای الطیانه در حومه دیرالزور کردند.

این در حالی است که تظاهرات علیه نیروهای وابسته به آمریکا در مناطق البصیره، ماشخ، الضمان، النملیه، طیب الفال و الطیانه جریان دارد و تظاهرات کنندگان خواستار خروج این نیروها از حومه دیرالزور در شرق سوریه هستند.

شایان ذکر است که روز گذشته نیز تظاهرات کنندگان در روستاهای، الحصان، الشحیل، الصور و مویلح در حومه شمال شرقی دیرالزورعلیه اقدامات نیروهای قسد وابسته به آمریکا دست به تظاهرات زده بودند.

منابع محلی سوری اعلام کرده بودند: نیروهای قسد به تظاهرات کنندگان حمله ور شدند و در روستای الحصان در حومه شمال شرقی دیرالزور اقدام به تیراندازی گسترده به سوی تظاهرات کنندگان کردند.

از سوی دیگر منابع سوری روز گذشته اعلام کرده بودند که ارتش سوریه عملیات گسترده ای را علیه نیروهای وابسته به آمریکا در جبهه الرقه آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه با حمایت جنگنده‌های سوری و روسی ۳ کیلومتر به سمت مواضع نیروهای قسد وابسته به آمریکا در جبهه جنوب غربی الرقه در مناطق جعیدین، هوره الجریات و شعیب الذکر پیشروی کردند و نیروهای قسد وابسته به آمریکا عقب نشینی کردند.

کد خبر 4602496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha