۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۶

رئیس سازمان غذا و دارو کشور:

گزارشی از کمبود دارو در مناطق سیل زده کشور دریافت نشده است

گزارشی از کمبود دارو در مناطق سیل زده کشور دریافت نشده است

کاشان - رئیس سازمان غذا و دارو کشور از عملکرد خوب وزارت در بهداشت در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: گزارشی از کمبود دارو در مناطق سیل زده کشور دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پیرصالحی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کاشان، اظهار داشت: همایش غذا و دارو در دو بخش و شش کارگاه برگزار شد که بخش اول در رابطه با رونق تولید و استراتژی‌های مقابله با تحریم‌های علیه ایران و بخش دوم در رابطه با تفویض اختیار به معاونت‌های غذا و دارو و سمن‌ها بود و پس از آن شش کارگاه در رابطه با داروخانه‌ها و سایر موضوعات برگزار شد.

وی ضمن اشاره به محورهای کارگاه‌های برگزار شده در همایش سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور افزود: یکی از اهداف برگزاری این همایش ارائه گزارش حوزه بهداشت استان‌های درگیر سیل بود تا به واسطه این گزارش تصمیمات لازم اتخاذ و پیرو آن اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور عملکرد وزارت بهداشت را در مناطق سیل زده کشور خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در هیچیک از مناطق سیل زده کشور گزارش کمبود دارو ارسال نشده و هیچ درمانی نیز از دارو محروم نمانده است که این عملکرد حقیقتاً جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: در هر بیمارستان یک داروساز وجود دارد و در مجموع ۸۰۰ بیمارستان، ۵۰۰ داروساز مشغول به کار هستند، با وجود داروسازان در بیمارستان‌ها بخشی از هزینه بیماران کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 4606511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha