۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲

معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۱۲۵ معلم نمونه خراسان جنوبی تجلیل می شوند

۱۲۵ معلم نمونه خراسان جنوبی تجلیل می شوند

بیرجند_ معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : ۱۲۵ معلم نمونه امسال در سه سطح شهرستانی ، استانی و کشوری تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه طیبی صبح شنبه در مراسم سپاس معلم که در دبستان شاهد دختران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۱۵ هزار پرسنل فرهنگی پرتلاش و سخت کوش فعالیت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته معلم سال جاری ۹۵ معلم شهرستانی، ۲۹ معلم استانی و یک معلم برجسته کشوری در خراسان جنوبی برگزیده شدند.
طیبی ادامه داد: طبق سند تحول بنیادین معلم باید یک استاد پژوهشگر باشد که فرهنگیان خراسان جنوبی چنین خصلت‌هایی دارند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگیان خراسان جنوبی از سال‌های گذشته معوقاتی داشته و اکنون معوقات سال ۹۶ پرداخت می‌شود، افزود: با این وجود هیچ معلمی در خراسان جنوبی به واسطه معوقات کلاس را بدون معلم نگذاشته است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، غباروبی مزار شهدا، جلسه یادبود فرهنگیان متوفی و دیدار با خانواده شهداءاز جمله برنامه‌های هفته معلم سال جاری است.
سید محمد حسینی مشاور استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: اگر جایگاه معلم را در جامعه به درستی تبیین کنیم قضاوت جامعه نیز درباره این قشر منطقی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تبیین جایگاه معلم زمینه ساز رشد و توسعه جامعه است، ادامه داد: توجه کمی و کیفی به آموزش و پرورش زمینه ساز کاهش ناهنجاری‌ها است.

کد خبر 4607538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha