۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹

آغاز برنامه ریزی برگزاری لیگ برتر هندبال؛

از هماهنگ شدن با تیم ملی تا حق ثبت نام ۴۰ میلیون تومانی!

از هماهنگ شدن با تیم ملی تا حق ثبت نام ۴۰ میلیون تومانی!

هماهنگی‌های برگزاری دو لیگ برتر هندبال زنان و مردان کشورمان در حالی این روزها در حال انجام است که حق ثبت نام تیم ها در بخش مردان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است!

به گزارش خبرنگار مهر، دو جلسه هماهنگی برگزاری سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان و پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان چند روز گذشته در فدراسیون برگزار شد. در این نشست مسئولین لیگ به تشریح قوانین و زمان بندی رقابت‌ها پرداختند. یکی از نکات گفته شده به تیم‌ها پرداخت قطعی مبلغ حق ثبت نام تا خردادماه می‌باشد که بر این مسئله تاکید شده که چنانچه تیمی این مبلغ را در زمان مقرر نپردازد فدراسیون آن را به منزله انصراف از لیگ تلقی خواهد کرد!

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برگزاری لیگ‌های برتر، گفت: برای خانم‌ها مبلغ ۲۰ میلیون تومان و برای آقایان مبلغ ۴۰ میلیون تومان را به عنوان مبلغ حق ثبت نام و ورودیه لیگ در نظر گرفته‌ایم. در بخش بانوان نسبت به سال قبل افزایش قیمت نداشتیم اما برای بخش آقایان تیم‌های سال قبل به دستور آقای رحیمی ۲۵ میلیون تومان می‌دادند اما امسال این مبلغ به ۴۰ میلیون افزایش یافته است. البته باید این نکته را بگویم که دو سال قبل تیم‌ها ۳۵ میلیون تومان مبلغ ورودی می‌پرداختند و آقای رحیمی به دلیل مشکلات مالی تیم‌ها با کاهش آن موافقت کرده بود.

وی تاکید کرد: تیم‌ها باید تا آخر دهه سوم خردادماه این مبلغ ورودیه را بپردازند در غیر این صورت ما عدم پرداخت ورودیه را به منزله انصراف و حذف آنها تلقی می‌کنیم. به طور قطع نمی‌گذاریم تیمی بدون پرداخت این مبلغ در قرعه کشی لیگ شرکت کند.

مقرر شده که لیگ برتر هندبال بانوان از ۵ مهرماه آغاز شود. در حال حاضر هشت تیم تأسیسات دریایی، فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان، ذوب آهن، اشتاد سازه طرقبه شاندیز، هیأت کازرون و هیأت مشهد برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی کازرون، زغال سنگ طبس، اراک، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد، فرازبام خائیز دهدشت، سربداران سبزوار، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشتستان و پیشگامان یزد نیز در سی و دومین دوره لیگ برتر حضور دارند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال در خصوص اینکه «با توجه به شرایط مالی تیم‌های باشگاهی و افزایش ورودیه‌ها چنانچه مشکلی برای تیمی پیش بیاید آیا شاهد کاهش تعداد تیم‌ها در قرعه کشی خواهیم بود یا خیر؟»، نیز گفت: اگر تیم‌هایی بخواهند از جدول حذف شوند م چند تیم را داریم که جایگزین آنها کنیم تنها باید قبل از قرعه کشی آنها را گزینش کنیم.

مراد کرمی در مورد نحوه هماهنگی لیگ با اردوها و زمان دقیق شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان هم این طور گفت: ما تلاش می‌کنیم مسابقات را زودتر شروع کنیم. تیم‌های ما حضور در سه رویداد انتخابی المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا و باشگاه‌های آسیا را در پیش رو دارند. قرار است در چند روز آینده مربی تیم ملی برنامه‌های خود را به فدراسیون اعلام کند و بعد از آن ما زمان دقیق آغاز رقابت‌های لیگ و برنامه آن را مشخص کنیم.

کد خبر 4611328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha