۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۱۲ پروژه جدید در حوزه راه‌های شرق استان سمنان آغاز شد

۱۲ پروژه جدید در حوزه راه‌های شرق استان سمنان آغاز شد

شاهرود _ مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه ۱۲پروژه جدید راهداری در این قسمت از استان آغاز شده است، گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان اعتبار منظور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عمیدی عصر شنبه در مراسم معارفه خود به میزبانی سالن همایش‌های البرز شرقی شاهرود بابیان اینکه ۱۲ پروژه جدید راهداری در شرق شاهرود و میامی آغاز شده است، ابراز داشت: اعتبار این پروژه‌ها ۷۴ میلیارد تومان است که اجرای آن نوید توسعه در شرق استان سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بحث راه‌سازی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است، افزود: شش پروژه راه‌سازی با طول ۵۸ کیلومتر وجود دارد که تکمیل آنها در دستور کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه تقاطع غیر همسطح مجن نیز در دست پیگیری است، ابراز داشت: با پیگیری‌ها و طی جلسات مختلف جلسه نهایی پیرامون آن هفته آینده برگزار و آغاز این تقاطع مهم کلید می‌خورد.

عمیدی بابیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه تصویب شد، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها قطعاً شاهد شکوفایی راه‌های شرق استان خواهیم بود و امیدواریم ابلاغ تخصیص لازم این طرح‌ها سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: در شرق استان سمنان ۳۱۸ مسکن مهر آماده تحویل وجود دارد که طی دو ماهه آینده افتتاح می‌شود و همچنین در سفر چندی قبل مهرآبادی معاون وزیر به شاهرود نصب ۳۰ آسانسور در دستور قرار گرفت که مناقصه نصب آن به زودی اجرا می‌شود.

کد خبر 4611613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha