۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۲۱

علیرضا منصوریان:

امیدوار بودیم به الوحده بخوریم/ الاتحاد آزمایش بزرگتری است

امیدوار بودیم به الوحده بخوریم/  الاتحاد آزمایش بزرگتری است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوار بودیم در مرحله بعد با تیم الوحده امارات روبرو شویم ولی دیدار با الاتحاد برایمان آزمایش بزرگتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان بعد از بازی تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در دوحه قطر برگزار شد، در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. می دانستیم از بازی چه می خواهیم و هدف اصلی ما سرگروه شدن بود. نمی خواستیم بازی های دور مقدماتی را با باخت تمام کنیم.

وی افزود: دو تیم تلاش می کردند برنده شوند. شانس های خوبی داشتیم اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. لحظاتی از بازی هم روی هنر محمدباقر صادقی که بهترین بازیکن زمین شد، موفق بودیم. به فوتبال ایران تبریک می گویم. افتخار داریم پرچمدار فوتبال ایران باشیم. باید کنار کلمه ذوب آهن نام ایران را بنویسند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: جوانان خوبی داریم و آرزو داریم باشگاه این مسیر را هموارتر کند.

منصوریان تاکید کرد: در لیگ برتر از کورس قهرمانی عقب بودیم. شرایطی بود که می‌شد از لیگ قهرمانان آسیا برای دگرگونی تیم استفاده کنیم. تمرکزمان روی این بازی‌ها بود و خدا را شکر به هدفمان رسیدیم. بعد از بازی با الکویت به تیم الغرافه خوردیم و حتی تا آستانه حذف رفتیم ولی توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر در این مراحل باختی نداشتیم. خیلی کار داریم و باید تلاش کنیم تا در دور بعد برابر الاتحاد عربستان موفق باشیم.

وی گفت: امیدوار بودیم الوحده امارات تیم دوم گروه B شود و در اصفهان میزبان حریفمان باشیم. بستر و انرژی که از داخل کشور به تیم منتقل می‌شود متفاوت است. این آزمایش بزرگ‌تری برای ماست تا با الاتحاد بازی کنیم. از رسانه‌ها و ایرانی های قطر و امارات می‌خواهم روز ۱۴ و ۲۱ مرداد ما را تنها نگذارند. باید با تمام وجود به هدفی که طراحی کرده‌ایم ادامه بدهیم.

کد خبر 4629105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha