۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹

معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور:

مولدسازی دارایی های دولت در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی است

مولدسازی دارایی های دولت در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی است

بجنورد- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی کشور، مولدسازی دارایی های دولت را از مهمترین دستورکارهای امسال این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسگری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی حوزه مسئولیت کاری گسترده ای دارد و انتظارات از این حوزه بسیار زیاد است.

عسگری افزود: باید بتوانیم کارگشای مسائل کاری باشیم و گره ای از مشکلات کشور باز کنیم و برای تحقق این اهداف منتظر حل مشکلات توسط دیگران نباشیم.

وی ادامه داد: نخستین حرکت و تفکر باید از سمت خودمان باشد تا بتوانیم در ادامه کمک دیگران را جلب و جذب کنیم و مسیر کار کردن را هموار کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی کشور مطرح کرد: از مدیران استان به ویژه مدیران حوزه اقتصاد و دارایی می خواهم با هم افزایی مسائل را حل کنند و منتظر کمک دیگران نباشند و مسئولیت کارها را به عهده گرفته و هراسی نداشته باشند.

عسگری گفت: از انجام کار باید زمانی ترسید که لغزش داشته باشیم و تا زمانی که کار را با سلامت و دقت انجام دهیم ترسی نداریم و پاسخگوی کار خود خواهیم بود.

وی بیان کرد: در مورد تحقق درآمدها منابع ناشناخته ای وجود دارد که باید تلاش کنیم با شناسایی درست، این منابع به مسیر درآمدهای خزانه و دولت هدایت شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور ادامه داد: بحث مولدسازی دارایی های دولت امسال در دستور کار این وزارتخانه است تا با شناسایی منابع بلااستفاده دولت، منابع درآمد ناپایدار به منابع پایدار متصل شود و همچنین به دنبال روش هایی باشیم که درآمد دولت به چشمه های همیشه جوشان وصل شود.

کد خبر 4629143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha