۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۲

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران:

نصب ۱۶ سایت تلفن همراه در آمل نیازمند همکاری دستگاه ها است

نصب ۱۶ سایت تلفن همراه در آمل نیازمند همکاری دستگاه ها است

ساری - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: برای راه اندازی ۱۶ سایت تلفن همراه در آمل نیاز به همکاری دستگاهها و نهادها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یداله طهماسبی عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان آمل که صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، وضعیت زیرساخت های ارتباطی را در این شهرستان مناسب ارزیابی کرد و افزود: آمل با دارا بودن بیش از ۳۷۰ روستا جزو شهرستان های بزرگ استان از لحاظ پهنه جغرافیایی است و این در حالی که طی سالیان اخیر بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان در این شهرستان در زمینه ICT سرمایه گذاری شد.

وی با تاکید بر آمادگی برای نصب و راه اندازی ۱۶ سایت تلفن همراه در این شهرستان، اصلی ترین عامل وقفه در فرآیند اجرایی توسعه زیرساختی در سطح استان را عدم تعامل برخی از دستگاهها و نهادهای زیربط عنوان و تصریح کرد: همکاری سازنده دستگاهها و کاهش بروکراسی اداری عاملی مهم در تسریع خدمت رسانی به مردم در این حوزه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معارضات مردمی در برخی نقاط استان را از دیگر موانع ارتقا سرویس های ارتباطی دانست و فرهنگ سازی صحیح در این بخش را در جهت رفع نگرانی های موجود جامعه از متضرر بودن تشعشعات را خواستار شد.

کد خبر 4654505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha