۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای طرح «شوق رویش» هلال احمر برای ۲۵ هزار جوان خراسان جنوبی

اجرای طرح «شوق رویش» هلال احمر برای ۲۵ هزار جوان خراسان جنوبی

بیرجند- معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود در سال جاری ۲۵ هزار جوان تحت طرحی با عنوان «شوق رویش» در برنامه های اوقات فراغت هلال احمر استان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فائزه موهبتی صبح سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های اوقات فراغت هلال احمر بیان کرد: طی تابستان سال گذشته ۱۸ هزار جوان در طرح اوقات فراغت شرکت کردند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در سال جاری ۲۵ هزار جوان تحت طرحی با عنوان «شوق رویش» در برنامه های اوقات فراغت هلال احمر استان شرکت کنند.

موهبتی از برگزاری برنامه های اردویی ویژه دانشجویان و دانش آموزان در تابستان خبر داد و افزود: این اردوها برای کانون های دانشجویی تحت عنوان «نشاط امید» و برای کانون های دانش آموزی تحت عنوان «نشاط دوستی» برگزار می شود.

وی برگزاری کلاس های آموزشی را از دیگر برنامه ها اوقات فراغت دانست و افزود: این کلاس ها از تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه داد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آسیب های اجتماعی و اجرای طرح پیمان پیرامون مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های اوقات فراغت سال جاری است.

موهبتی از اعزام کاروان نیکوکاری در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا ۱۰ هزار بسته لوازم تحریر و کمک های اولیه در مناطق سیل زده خراسان جنوبی توزیع می شود.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه دوره آموزشی آمادگی برای مخاطرات طی سال گذشته برگزار شده است، افزود: این دوره در سال جاری برای ۳۵۰ نفر برگزار خواهد شد.

مسلم حسینی از برگزاری دوره تربیت مربی کمک های اولیه از ۲۲ تا ۲۷ تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵ نفر از مربیان برای این دوره ثبت نام کرده اند.

کد خبر 4655571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha