۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰

با حضور مسئولان؛

کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان به بهره برداری رسید

کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان به بهره برداری رسید

رشت- کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان با هزینه ۷۶۰میلیون تومان امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان گیلان و شهرستان لاهیجان کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان با هزینه ۷۶۰ میلیون تومان امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

مدیرکل کتابخانه های گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: گسترش فضاهای مطالعه برای حضور بیشتر علاقه مندان به کتاب و کتابخانه از اهمیت برخوردار است.

پریسا کرمی در ادامه با به تکمیل پروژه توسعه کتابخانه شهید باهنر لاهیجان نیز اشاره کرد و افزود: مطالعه این پروژه از سال ۹۰ و عملیات اجرایی آن نیز از سال ۹۲ آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ۷۶۰ میلیون تومان هزینه شده که از ۴۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارای شهرستان لاهیجان، ۱۶۷ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات انجمن کتابخانه ها و ۱۰۰ میلیون تومان نیز از سوی بنیادقلم چی هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه امیدوارم با توجه به راه اندازی بخش های متنوع در این کتابخانه اعم از بخش کودک، نوجوان، نشریات، سالن وی آی پی، سالن مطالعه ویژه خواهران و برادران علاقمندان بتوانند از این فضا بهره لازم را ببرند، تصریح کرد: این کتابخانه در سه طبقه به مساحت ۳۰۰ متر مربع توسعه یافته است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه با حضور در این کتابخانه از فعالیت‌های متنوع آن بهره‌مند شوند.

کرمی به پتانسیل خوب حوزه فرهنگی در شهرستان لاهیجان نیز اشاره و افزود: امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها گام‌های خوبی برای توسعه فضاهای کتابخانه شهرستان برداریم.

کد خبر 4658008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرمهدی قربانی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      عالی