۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۲

رئیس مرکز فوریت های پزشکی در استان بوشهر :

یک سوم ماموریت های اورژانس استان بوشهر حوادث ترافیکی بوده است

یک سوم ماموریت های اورژانس استان بوشهر حوادث ترافیکی بوده است

بوشهر- رئیس مرکز فوریت های پزشکی در استان بوشهر گفت:بالغ بر یک سوم ماموریت های اورژانس در استان بوشهر حوادث ترافیکی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم دادجو بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تلاش شده است با تجهیز اورژانس استان بوشهر خدمات مطلوب و به موقع برای هم استانی‌های انجام شود.

وی با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ استان دارای بالگرد هوایی، ۱۹ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام خواهند شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر تصریح کرد: اورژانس استان دارای ۹۶ دستگاه آمبولانس و ۳۷۰ تکنسین و امداد گر می‌باشد که به صورت شبانه روزی به مردم استان خدمات ارائه می‌کنند.

دادجو گفت: در سه ماه نخست سال جاری بالغ بر ۹ هزارو ۸۷۰ مامویت پیش بیمارستانی توسط نیروهای اورژانس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یک سوم مأموریت‌های اورژانس حوادث ترافیکی بوده است، عنوان کرد: امسال به بیش از سه هزار و ۵۰۰ حادثه ترافیکی رسیدگی شده است که بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی بوشهر - گناوه و گناوه - دیلم بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر بیان کرد: میانگین رسیدن بر بالین بیمار ر مأموریت‌های شهری ۴ چهار دقیقه، جاده‌ای ۷ دقیقه ثبت شده است.

وی همچنین در خصوص مأموریت‌های اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: در سه ماه ابتدایی سال بالغ بر ۳۰ مأموریت اورژانس هوایی انجام شده است که زمان رسیدن بیمار به مرکز استان یا استان‌های همجوار کمتر از ۲۰ دقیقه بوده است.

کد خبر 4659343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha