۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۹

همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

۲۰ اجتماع بزرگ مردمی و۶۰۰ نشست در استان تهران برگزار می شود

۲۰ اجتماع بزرگ مردمی و۶۰۰ نشست در استان تهران برگزار می شود

ری- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب ۲۰ اجتماع بزرگ مردمی و۶۰۰ نشست در استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عبدالهیان عصر یکشنبه در نشست خبری هفته عفاف و حجاب که در سالن جلسات سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ۸۵ تیم ارشادی در همه کانال‌ها و گروه‌های شهرستان ری که در حوزه اجتماعی فعال هستند کار رصد، نظارت و تذکر بر ۷۰۰ کانال شناسایی‌شده از پایگاه‌های مقاومت بسیج و بیش از ۱۵۰۰ کانال در شهرستان‌های استان تهران را انجام می‌دهند.

عبدالهیان در ادامه از برگزاری بیش از ۶۰۰ نشست در اماکن عمومی با موضوع تحکیم خانواده، ازدواج، طلاق، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و مهارت‌های زندگی خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۱۰۰ نمایشگاه پوستر و عکس در پارک‌ها، کتابخانه‌ها، فرهنگ‌سراها و مکان‌های پرتردد و آسیب‌پذیر برگزار می‌شود که اولویت اول آن‌ها پرداختن به آسیب‌های فضای مجازی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه دشمن مقوله عفاف و حجاب را در راستای اسلام‌هراسی و دین‌ستیزی به چالش می‌کشد، افزود: دشمنان در مورد اهمیت حجاب به عنوان ابزارقدرت مسلمانان پی برده اند و آنها قصد دارند حجاب را توسط ابزارها و رسانه‌ها به گونه‌ای که مسئله اساسی و بنیادی اسلام نیست مطرح کنند.

وی عنوان داشت: در ۱۵ شهرستان استان تهران ۲۰ گردهمایی و تجمع شاخص در مناطق آسیب پذیر، ۸۵ جشنواره ندای فطرت به همراه ۴۲۵ مهدکودک اجرای کارگاه‌های مادران آفتاب ویژه والدین با موضوع زندگی عفیفانه برگزار می‌شود.

کد خبر 4660563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha