۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۹:۳۴

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای سمنان:

موافقت اصولی برای ساخت ۵۸ مجتمع خدماتی بین راهی در سمنان صادر شد

موافقت اصولی برای ساخت ۵۸ مجتمع خدماتی بین راهی در سمنان صادر شد

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه موافقت اصولی برای ساخت ۵۸ مجتمع خدماتی بین راهی در استان صادر شده است، گفت: ۳۰ مجتمع هم اکنون در حال بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در نشستی با موضوع ساماندهی مجتمع‌های بین راهی در راهداری، حمل و نقل استان سمنان با تأکید بر اهمیت وجود این گونه تأسیسات زیربنایی و نقش مهم و بسزای آنها در پیشگیری و کاهش حوادث جاده‌ای تصریح کرد: ۵۸ موافقت اصولی احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان صادر شد، که از این بین ۳۰ مجتمع در حال بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه ۲۲ مجموعه خدمات رفاهی بین راهی در سراسر استان سمنان در حال ساخت است، افزود: شش مجموعه خدماتی رفاهی نیز در حال طی مراحل اداری واگذاری زمین، تأمین زیرساختها و تهیه نقشه هستند که در صورت بهره برداری می‌توانند ظرفیت‌های خوبی برای استان محسوب شوند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان با تاکید بر ظرفیت مناسب مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای اشتغالزایی و نیز ایجاد امنیت و آسایش در جاده‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۵ مجتمع در حال ساخت در استان پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند، با افتتاح فاز یک آنها، تعداد مجتمع‌های در حال بهره برداری در استان رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت.

منصور کیایی با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ تعداد مجتمع‌های خدماتی فاهی درحال بهره برداری رتبه ۱۱ کشور را داراست، ابراز کرد: راه‌های استان غالباً بدون جاذبه بصری و خسته کننده هستند و لذا این مجتمع‌های رفاهی دارای اهمیتی فراوانند.

کد خبر 4672767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha