۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی:

۳۶ پروژه سلامت با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی احداث می شود

۳۶ پروژه سلامت با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی احداث می شود

بیرجند- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: ۳۶ پروژه سلامت با مشارکت خیرین در استان احداث می شود.

به گزارش خبرنگاز مهر، سید محمود حسینی عصر چهارشنبه در کمیته بیماران خاص استان با اشاره به اقدامات مجمع خیرین سلامت بیان کرد: احداث بیمارستان ایرانمهر برای بیماران سرطانی از مهم ترین اقدامات این مجمع بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ پروژه در سطح استان با کمک خیرین در حال احداث بوده که بیشتر خیرین در احداث این طرح ها خارج از خراسان جنوبی و خارج کشور هستند.

حسینی با بیان اینکه متاسفانه آمار بیماران سرطانی رو به افزایش است، افزود: در سه هفته اخیر سن پذیرفته شده ها پایین آمده که نشان دهنده جوان شدن بیماران سرطانی است.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی بیمارستان ایرانمهر بیان کرد: در حال حاضر تنها یک دستگاه شتاب دهنده در بیمارستان موجود است که در صورت بروز هر گونه نقص احتمالی در دستگاه نمی توانیم پاسخگو باشیم و به بیماران ضربه سختی وارد می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت در خراسان جنوبی ادامه داد: از استانداری خواستاریم که پیگیری های لازم را برای ورود دو دستگاه شتاب دهنده به استان انجام دهد.

وی با بیان اینکه برخی از بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان افاغنه و یا فاقد شناسنامه و هویت هستند، گفت: هزینه ها برای بیماران دارای هویت رایگان بوده و برای سایر افراد هزینه های زیادی دارد که نیازمند حمایت هستند.

کد خبر 4675618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha